Adapt har grebet DHL-stafetten

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

I fire år i træk har det konkursramte Plant haft succes med et kæmpetelt ved DHL. Det er for god en tradition til at blive droppet, mener Adapt.

I fire år stod bureauet Plant for at samle løbeglade bureaufolk i et kæmpetelt til netværk, grill og løb ved den årlige DHL-stafet.

Nu er Plant desværre gået konkurs og initiativtageren til bureauteltet Martin Schultz har givet stafetten videre til digitalbureauet Adapt.

“Vi har været med i teltet i 2 år nu, og vi synes simpelthen det er for godt et initiativ til at lade det løbe ud i sandet. Vi vil meget gerne køre det videre, og måske kommer der andre bureauer senere, der kan overtage fra os. En stafet der kan gå videre, og udvikle sig. Vi kommer også til at sætte vores præg på arrangementet, og så må man jo tage det i nye retninger,” siger CEO for Adapt, Kresten Wiingaard.

Der er booket telt med plads til 400, og Adapt sørger for maden, øllet og musikken, så de løbende eller heppende bare skal melde sig til, og koncentrere sig om at hygge sig sammen.

“Vi konkurrerer jo til dagligt, så det at kunne mødes over noget så simpelt som en løbetur, en bid mad og en øl, er en hyggelig måde at komme hinanden ved. Og så synes vi det er vigtigt, at få samlet den brogede flok vi sikkert er. Det er helt klart fællesskabet, der trækker for os, og det håber vi de andre vil være med i, igen i år, selvom der står nogle andre bag eventet,” siger Kresten Wiingaard.

Teltet er booket til torsdag d. 31. august i Fælledparken. Man kan finde mere info om arrangementet, og tilmelde sig her