Af Julie Kolbeck julie@kforum.dk

Bureauet Nørgård Mikkelsen har sat deres gamle logo – den røde pil – til salg på eBay.

Bureauet Nørgård Mikkelsen har valgt en alternativ afviklingsmetode, da de for nyligt skiftede deres gamle logo ud med det optisk paradoksale ”NM”-logo.

I stedet for blot at smide deres gamle logo i skraldespanden valgte Nørgård Mikkelsen at sælge det på eBay.

I logopakken, der er til salg, finder man notesblokke, klistermærker, T-shirts og store 3D-logoer, som man frit kan afbenytte såfremt man skulle mangle en ny identitet til sin virksomhed.

Se salgsvideoen her:

Det danske bureau er hermed ophavsmænd til, hvad de selv kalder ’The Everlasting Logo’; verdens første genbrugslogo.

Ideen er på den måde ikke kun sjov og ballade, men udspringer også af bureauets målsætning om at skabe dynamiske brands og innovation.

Således går overskuddet fra ’The Everlasting Logo’ til organisationen Future Entrepreneurs of Denmark, som ønsker at bistå start-ups og styrke nyskabelsen i Danmark.

Kommentarer