IMPACT

Kunde

Aasted

Branche

BtB

Nøgleord

Digital platform, digital forretningsudvikling, leadgenerering, procesoptimering, mobil website, ROI, Grafisk design, Web-design, Search, Mobile, Målegruppeindsigt

Beskrivelse

Med primært offline B2B handelserfaring i bagagen, havde Aasted brug for en strategisk sparringspartner, som kunne hjælpe dem sikkert fra start på det digitale marked. En Sitecore løsning blev udarbejdet, som har styrket leadgenereringen betydeligt med en markant stigning i besøgstal og antal nye kunder. Udover understøttelse af salgsarbejdet sikrer løsningen også, at Aasteds online profil bliver løftet og lever op til virksomhedens brandambitioner. Produktstrukturering kobler hver maskine, med proces og slutprodukt. Dette gør bl.a. Aasted i stand til at optimere interne arbejdsprocesser og spare tid gennem automatisering af katalogproduktionen. Som en del af løsningen, har webdanmark.com desuden udviklet en mobil B2B webløsning, som understøtter sælgernes arbejde yderligere, ved at slutkunder nemt og effektivt kan få overblik over leverandører og produktinformation.

Resultater

Den nye Sitecore løsning har styrket leadgenereringen betydeligt med en markant stigning i besøgstal og antal nye kunder. Der kan bl.a. nævnes: Stigning i trafik på mere end 500% 2-3 leads fra websitet per dag. Øget synlighed og topplaceringer i søgemaskiner. Optimering af offline strukturering af produktprogram. Derudover har en omstrukturering af virksomhedens produktprogram gjort sortimentet overskueligt for sitets brugere.

Kontaktperson kunde

Piet Tæstensen

Links

www.aasted.eu/

Se mere