Pravda A/S

Kunde

People & Performance

Branche

BtB

Nøgleord

Grafisk design, Målegruppeindsigt, Relationsskaber, ROI, Mediestrategi

Beskrivelse

People & Performance kom til Pravda med ønsket om en stærkere position i markedet. Der skulle udarbejdes et nyt ID, som kunne fortælle den simple, men effektive brandhistorie – og herefter var målet at skabe en kampagne, der skulle sørge for at skabe målgruppe-awareness, trafik til web og øge antallet af uopfordrede henvendelser.
Pravda skabte et nyt ID med udgangspunkt i virksomhedens &-tegn. &-tegnet kunne nemlig fortælle historien om People & Performance’ USP’er på en enkel måde: De skaber værdi i teori & praksis. De udvikler mennesker & bliver ved, til det virker. De skaber løsninger, der virker på papiret & i praksis.
På baggrund af dette skabte vi en kampagne, der italesatte branchemyter og positionerede People & Performance som virksomheden med svaret.

Resultater

Hjemmesidens besøgstal steg med flere 100 % gennem kampagneperioden. Sitet og People & Performance har herigennem opnået en højere kendskabsgrad i målgruppen og har fået et for branchen højt antal daglige besøgende. En anden KPI var at forøge antallet af uopfordrede kundehenvendelser med 75 %. Det mål nåede kampagnen stort set, men langt vigtigere var det, at 85 % af de uopfordrede kundehenvendelser kunne konverteres til konkrete samarbejder.

Se mere