Plant ApS

Kunde

BESTSELLER og Kommunikationsbureauet København

Branche

Media

Nøgleord

Responsivt website, dashboard, mobilapplikation, UX, grafisk design, udvikling

Beskrivelse

Fredag den 10. april 2015 lancerede Bestseller GIVE-A-DAY – en dag hvor omsætningen fra alle deres butikker i hele verden og online går til velgørenhed. Kommunikationsbureauet København var leadbureau og rådgiver på kampagnen, mens Plant stod for den digitale udvikling af app, website og dashboard.
GIVE-A-DAY app’en giver mulighed for, at alle Bestsellers medarbejdere kan følge udviklingen i løbet af dagen. App’en er udviklet som hybrid-app til Android og iOS og er versioneret til syv forskellige sprog. Medarbejderne kan følge med i udviklingen for det samlede donationsbeløb og se de kollegaer på tværs af brands og lande, som også har installeret GIVE-A-DAY app’en. Desuden kan de bladre gennem de billeder, der på Instagram er tagget med #BESTSELLERGIVEADAY.

Resultater

Et stort antal downloadede apps og flere tusinde Instagram-billeder (3500+) vidner om en kampagne, der har engageret medarbejderne i hele Bestseller koncernen. App'en er udelukkende målrettet medarbejdere i Bestseller, men som understøttende elementer har Plant desuden udviklet et website til offentlig deling og et dashboard, hvor Bestsellers ledelse let kan følge udviklingen.

Links

Besøg websitet
Se billederne på #BESTSELLERGIVEADAY

Se mere