Vertica A/S

Kunde

Brødrene Dahl

Branche

BtB

Nøgleord

Digitalt sælgerværktøj, omnichannel, ERP, e-handel.

Beskrivelse

For at være konkurrencedygtige har Brødrene Dahl fået udviklet et nyt ordresystem, der skaber en sammensmeltning mellem virksomhedens online shop, deres app og de mange fysiske butikker landet over.

Når en kunde handler på Brødrene Dahls webshop eller i en af deres fysiske butikker, har Brødrene Dahls sælgere og kunder altid adgang til at se tidligere køb og aktuelle ordrer. Det er en hjælp til kunderne og et stærkt redskab for sælgerne, der nu kan lave personaliseret mersalg og yde en mere kvalificeret kundeservice.

Brødrene Dahls nye løsning virker også på iPad. Det er en stor fordel for de kørende sælgere, der kan indtaste ordrer ude hos kunderne frem for at skulle ringe ordren ind til kundeservice, når kundemødet er slut.

Resultater

”Vertica har med deres fokus på at udvikle e-handelsplatforme kunne bruge ’e-handelsværktøjerne’ til at skabe et nemt og intuitivt værktøj, som giver vores sælgere alle de rigtige informationer til at give vores kunder den bedste rådgivning samtidig med vi kan simplificere arbejdsgangene og skabe overblik”, siger Christian Agger, der er e-handels- og marketingdirektør hos Saint Gobain.

Links

Læs mere om Brødrene Dahls løsning
Se andre cases fra Vertica

Se mere