FFW

Kunde

Dagrofa

Branche

Føde- og drikkevarer

Nøgleord

digital, intranet, Meny, Kiwi, Spar, stigning i besøgsantal, strategi, digital strategi

Beskrivelse

Hvordan opnåede Dagrafa en 900% stigning i besøgstallet på deres intranet, en 190 % stigning i besøgstallet på deres kursusportal og en stigning i både besøgstal og tilmeldte kunder i loyalitetsprogrammer hos KIWI, SPAR og MENY? Det gør man kun ved hjælp af en helhedsorienteret strategi.

Dagrofa forstod tidligt vigtigheden af en bevidst strategi bag deres digitale forretning. Deres primære ønske var at digitalisere kontakten til deres medarbejdere og kunder. Derfor har Dagrofa været igennem en proces, hvor de sammen med FFW’s strateger, designere og udviklere har digitaliseret arbejdsgange og skabt de optimale digitale touch points for Dagrofas brands, hvorigennem deres kunder nu interagerer med deres lokale og foretrukne supermarked, hvad enten det er en MENY, SPAR eller Min Købmand.

Resultater

Efter lanceringen opnåede Dagrofa følgende resultater: +900% stigning i besøgstal på intranet+190% stigning i besøgstal på kursusportal+45% stigning i besøgstallet på SPAR.dk +200% stigning i besøgstallet på MENY.dk

Links

Læs hele casen her

Se mere