FFW

Kunde

Dagrofa

Branche

Føde- og drikkevarer

Nøgleord

digital, intranet, Meny, Kiwi, Spar, stigning i besøgsantal, strategi, digital strategi

Beskrivelse

Hvordan opnåede Dagrafa en 900% stigning i besøgstallet på deres intranet, en 190 % stigning i besøgstallet på deres kursusportal og en stigning i både besøgstal og tilmeldte kunder i loyalitetsprogrammer hos KIWI, SPAR og MENY? Det gør man kun ved hjælp af en helhedsorienteret strategi.

Med 19.000 medarbejdere fordelt på 11 forretningsområder havde Dagrofa behov for både at samle dem alle på ét fælles intranet med mulighed for personalisering. Sammen udviklede vi et intranet, hvor Dagrofa har direkte kontakt til alle medarbejdere, og hvor medarbejdere får en oplevelse af at være en del af Dagrofa.
Det betyder, at alle medarbejdere tilgodeses og får samme oplevelse af at være ansat i Dagrofa fra de ansættes.

Resultater

Efter lanceringen opnåede Dagrofa følgende resultater: +900% stigning i besøgstal på intranet+190% stigning i besøgstal på kursusportal+45% stigning i besøgstallet på SPAR.dk +200% stigning i besøgstallet på MENY.dk

Links

Læs hele casen her

Se mere