Brandhouse

Kunde

Amager Centret

Branche

Detailkæder

Nøgleord

Branding Strategiproces Digital

Beskrivelse

Amar’kanerne er ikke som de andre. De bor for eksempel tættere end nogen andre i Danmark. De er vidt forskellige, men har kærligheden til Amager til fælles. Og selvom de ikke er enige om alt, så føler de sig som en familie – og de holder sammen.

Denne særlige amar’kanske ånd tog vi fat i, da vi skulle udvikle en ny identitet for Amager Centret. For hvad er mere naturligt end at dyrke amar’kanerne, når nu de er gjort af et ganske særligt stof? Identiteten kom til at hedde ‘Ikke som andre’.

Resultater

- Allerede tre måneder efter launch af Amager Centrets nye identitet var antallet af følgere på Facebook fordoblet med mere end 3.000 amar’kanere. - Ligeledes er engagementet steget markant på både Facebook og Instagram. - Indextallet for kundetrafik i selve centret ligger nu helt op til 123. - 500.000 flere besøgende på de første ni måneder.

Links

Brandhouse.com
Case-film
Amager Centret på Facebook

Se mere