Vertica A/S

Kunde

Kentaur

Branche

BtB

Nøgleord

B2B, digital strategi, e-handel, udvikling, digitalt sælgerværktøj, EDI, PIM, roadmap, branding.

Beskrivelse

Kentaur har fået en B2B e-handelsplatform, der gør det nemmere for virksomhedens egne medarbejdere at yde en optimal kundeservice og håndtere ordrer. Blandt andet kan sælgerne via et kundeservicemodul logge ind på vegne af kunden, se deres køb og på den baggrund tilbyde en opdateret og kvalificeret rådgivning.

Hos Kentaur indtaster man årligt 40.000 ordrer manuelt. Med den nye løsning vil en lang række kunder kunne handle online, mens andre via EDI vil kunne handle direkte fra deres eget ERP-system. Begge dele vil i høj grad nedbringe de manuelle processer.

Kentaur er kendt for at fokusere på mode og blandt andet skille sig ud med kreative modeller. Derfor er der indarbejdet kreative features som fx en digital påklædningsdukke, hvor kunderne kan sammensætte tøjet på kryds og tværs.

Resultater

"Det var åbenlyst for os, at vi skulle og ville være førende på den digitale front. Her havde vi brug for en samarbejdspartner, der var stærke i at forstå og udvikle vores forretning. Vi oplevede Vertica som de mest professionelle og dem, der gav os den bedste mavefornemmelse. De mødte ganske enkelt både vores forretningsmæssige og digitale ambitioner", udtaler Signe Dichmann Andersen fra Kentaur.

Links

Læs mere om Kentaurs løsning
Besøg sitet
Se andre cases fra Vertica

Se mere