Vertica A/S

Kunde

Hørkram

Branche

BtB

Nøgleord

Digital strategi, rådgivning, UX, e-handel

Beskrivelse

Hørkram har haft fokus på at sikre varekvalitet, sortiment, logistik og kundeservice – men ønsker nu at tage et skridt videre mod også at kunne levere en tidssvarende e-handelsløsning med hensigten om at øge kundevenligheden og bevare konkurrenceevnen. For sparring og rådgivning om e-handel og brugervenlighed valgte Hørkram at alliere sig med Vertica.

Fokus i rådgivningen blev lagt på at forbedre indkøbsoplevelsen for Hørkrams kunder gennem et opdateret og brugervenligt design, optimeret søgefunktion og tilføjelse af værktøjer, der kunne inspirere kunderne. Hensigten var, at den nye løsning skulle afspejle varekvaliteten og samtidig udstille sortimentsbredden.

Visionen er at skabe en af de bedste B2B-webshops i branchen, som på sigt skal håndtere 100 % af Hørkrams samlede salg.

Resultater

På den nye shop bliver det nemt og hurtigt at afgive bestillinger, hvis kunden allerede ved, hvad han vil have. Det er vigtigt, da Hørkrams kunder er travle og typisk blot har indkøb som én af dagens mange arbejdsopgaver. Løsningen understøtter, at virksomhedens andre markeder i lande som Sverige og Polen kan have en selvstændig webshop. Dermed er der ingen bremseklods for internationalt salg.

Links

Læs mere om casen
Se andre cases fra Vertica

Se mere