Sy’an – Et Farverigt Design- Web- & Reklamebureau

Kunde

Fiskars Denmark A/S

Branche

Husholdningsprodukter

Nøgleord

Branding, Digital, Web, Responsive design

Beskrivelse

Raadvad bliver til Fiskars

Det hæderkronede danske varemærke Raadvad skal over en periode på ca. 18-24 måneder udfases.
I den periode skal Raadvads eksisterende varesortiment løbende overgå til hovedkoncernen Fiskars’ varesortiment. Dette som led i en ny og omfattende international markedsføringsstrategi.

Der blev i den forbindelse indledt en kampagne, der skulle kommunikere varemærkeændringen ud til såvel Raadvads som Fiskars’ eksisterende kundegruppe.

Relancering af website

Som et led i kampagnen var det nødvendigt at relancere Raadvads website.
For at kommunikere ensartet til begge målgrupper tilsigtedes det at sammensmelte identiteterne. Dette for at udnytte Raadvads brandværdi, og for at kunne kontrollere kommunikationsfaserne så overgangen sker i den rette hastighed.

Team

Dan Bashie Larsen Chris Olesen Morten Aagaard Nielsen

Links

Website

Se mere