Digitalt bureau står bag ny identitet og kampagnefilm til bilportal

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

I efteråret blev W20 leadbureau for AutoOffer. Nu er bureauet klar med en ny identitet, et redesignet digitalt univers og en kampagnefilm.

Siden oktober har W20 arbejdet på at skabe en ny identitet for AutoOffer.dk, der har til formål at gøre bilkøb på nettet overskueligt for forbrugerne.

Nu er man klar med en ny identitet, et redesignet digitalt univers og en kampagnefilm.

”AutoOffer.dk er globalt orienteret og er en udstikker af den digitale generation. De er klar til at ændre markedet for bilsalg markant og deres nye identitet understreger på en og samme tid funktionalitet, personlighed og overblik og gør det nemt for forbrugerne at navigere og købe den bil, de ønsker, lige når det passer dem, uden sælgersnak og med en god rabat,” siger Tobias Calvo Jensen, der er digital projektleder på W20.

For AutoOffer skal det nye set-up gøre købsprocessen så smidig som mulig:

”Det har handlet om at gøre købsprocessen for en ny bil meget mindre kompleks. Man skal kunne tage sig en uddannet beslutning, når man bestiller en ny bil inde ved os,” siger Søren Malmskov, adm. direktør hos AutoOffer.dk.

På den nye hjemmeside kan brugerne rådgive hinanden og dermed dele deres egne erfaringer med bilkøb, modeller og forhandlere.

Det nye digitale univers gik live i slutningen af sidste uge og filmen sætter gang i en længerevarende markedsføringsstrategi, der kører digitalt og primært har fokus på Facebook.