Kims henter ny marketingdirektør hos Toms

FiG

Orkla har nu fundet afløseren for Anne With Damgaard, der i foråret rejste til et nyt job i Baltikum. Afløseren har været næsten 24 år hos Toms.

På det personlige plan er det noget af en nyhed, at Lars Hørlyck Christensen nu skifter job. Han har været hos Toms siden foråret 1992. Men nu er det blevet tid til at prøve noget nyt.

Lars Hørlyck Christensen er ansat som marketingdirektør hos Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S, der er virksomheden bag først og fremmest Kims. Han erstatter Anne With Damgaard, der i foråret rejste til et andet job inden for Orkla i Baltikum.

”Lars Hørlyck Christensen har den helt rigtige profil i forhold til vores forretningsmæssige strategi. Kims er vores superbrand, der er kendt af stort set alle herhjemme, men fremover ønsker vi at blive kendt for mere end chips og snacks. Vi udvider vores sortiment i impulskategorien med nye produkter og andre brands end Kims,” siger Kim Munk, adm. direktør i Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S.

Eksempelvis har Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S fået brandet Panda i sortimentet – kendt for sit lakridssortiment – og i februar kommer KiMs med pladechokolade og chokoladebarer på butikshylderne.      

Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S er en del af Orkla koncernen. På koncernplan er der et tæt samarbejde med nordiske søsterselskaber inden for samme forretningsområde. Lars Hørlyck Christensen skal repræsentere Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S i koncernen med hensyn til markedsføring og branding.

Lars Hørlyck Christensen har en uddannelsesmæssig baggrund som cand. merc. fra Copenhagen Business School.