Mantra skyder foråret ind med nye vækstpakker

Emil Nørlund
emil@bureaubiz.dk

Efter en analyse af markedet har bureauet Mantra lanceret en række nye vækstpakker, som skal hjælpe med at få potentialet hos små og mellemstore virksomheder til at spire.

I kølvandet på en markedsanalyse og en bogudgivelse, er Mantra nået frem til, hvordan de bedst kan hjælpe med at få små og mellemstore virksomheder til at forløse deres potentiale.

Analysen er mundet ud i 6 nye vækstpakker.

Sidste år udgav Mantra bogen: ‘6 veje til selverkendelse’, som var forfattet af adm. direktør Hans Henrik Goth i tæt samarbejde med tre erhvervsledere i SMV’er.

Bogen tager udgangspunkt i 6 klare tendenser i tiden, og præsenterer en række refleksioner, som Mantra mener, at man som CEO, virksomhedsejer eller bestyrelse bør gøre sig i den forbindelse.

Om de nye vækstpakker forklarer Hans Henrik Goth:

”Med de nye vækstpakker kan vi hjælpe med at finde og synliggøre den værdi, som virksomheden skal gå til markedet med. Det kan f.eks. være ved at genopfinde sig selv eller genfinde den indre styrke, der kan være gået tabt gennem årene”.

Han fortsætter:

”Vækstpakkerne er opstået ud fra erfaringer med vores kunder. De vil ha’ en klar vækstdagsorden, en klar positionering –  og ønsker et bureau, der har cases, der viser at det virker og som har kendskab til netop deres type virksomheder.”

Gennemsigtig pakkepris

Et gennemgående træk ved de nye vækstpakker er, at de har en fast pris, hvilket er at aspekt, som Mantra har erfaret har stor betydning for små og mellemstore virksomheder:

”SMV´ere er typisk ikke erfarne reklamekøbere. Mange af dem tør simpelthen ikke at samarbejde med et professionelt reklamebureau, fordi de føler, at det er for svært og for dyrt. Derfor har vi valgt at operere med en klar prissætning”, siger Hans Henrik Goth.

Mantra har allerede samarbejdet med 18 SMV’er og håber på, at deres nye vækstpakker vil definere deres forretning fremover. Og på den helt korte bane regner Hans Henrik Goth også med, at de nye vækstpakker, vil skaffe nye kunder i butikken:

“Vi kan allerede nu mærke, at der er interesse for vores vækstpakker, og helt konkret tror jeg på, at vi indleder samarbejder med 4-5 nye SMV’er inden måneden er omme”.¨

Hvis du er interesseret i at læse mere om Mantras tanker i forhold til SMV’er og strategiudvikling, kan du finde bogen ‘6 veje til selverkendelse’ gratis på deres hjemmeside.