Af Zandra Damsgaard zandra@bureaubiz.dk
Napp-stifterne Niklas Laugesen og Mads Møller fremviser publiceringsværktøjet Siesta, som nu har fået et boost i millionklassen.

En kapitalindsprøjtning på 'et tocifret millionbeløb' skal fremme salget hos den unge it-virksomhed Napp, der udvikler hjemmesider og apps.

Der bliver snart nye job at søge for tech-interesserede jobsøgende inden for salg og marketing. App- og hjemmesideudvikleren Napp kommer nemlig i nærmeste fremtid til at øge sin medarbejderstab på 15 med lige så mange nye kolleger.

Den seks år gamle it-virksomhed med 29-årige Niklas Laugesen i spidsen har fået en større kapitalindsprøjtning fra danske investeringsfond Promentum Equity Partners – penge, som skal bruges til at booste salget og trænge ind på nye markeder med publiceringsværktøjet Siesta, som virksomheder kan bruge til at samle deres salgs- og markedsføringsmateriale.

Det skriver Dagbladet Børsen i dagens avis.

Napp blev stiftet i 2011 af de to studerende Niklas Laugesen og Mads Møller, og virksomheden er siden vokset med 60 pct. om året. Napp står for ’nordic application’, idet produkterne nu og planmæssigt også i fremtiden udvikles i Danmark.

Bureaubiz har spurgt Niklas Laugesen til beløbets eksakte størrelse, men Napp-direktøren må efter aftale med Promentum Equity Partners ikke oplyse dette.

Kommentarer