Nyheder

Artikel

Dansk spilproducent skal lave spil for Visit London

Danske Pointvoucher skal lave et spil for at få turister til London med Mr. Bean som hovedattraktion.

17. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

Ford vil hjælpe sensitive bilejere

Mindshare står igen bag kampagnen. Denne gang i samarbejde med Shoot Happens. Se filmen her.

13. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

Dansk PR bureau hjælper Sodastream

Sodastream tager kampen op mod forurening fra plasticflasker og får hjælp fra skuespillere fra Game of Thrones og Big Bang Theory.

13. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

D&AD hædrer nyt dansk blod

Der blev kastet glans over en stribe unge danske kreative, da D&AD uddelte New Blood Awards i London torsdag aften.

7. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

Bog & Idé skal have ’impact’ på nettet

Impact er sat på opgaven med at sikre Bog & Idé gennemslagskraft i konkurrencen fra udenlandske netbutikker.

6. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

Outdoor-medier vil ikke bringe reklame fra Cult

Clear Channel og AFA JCDecaux’ afvisning kan til gengæld bruges som et mediestunt, synes tanken at være fra Cult.

6. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

Umage par bag nyt bureau

En hardcore lobbyist og en farverig tv-kendis har fundet fælles fodslag i et nyt bureau, der skal kombinere public affairs med sociale medier.

5. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

Dansk bureau bag republikansk præsidentkandidat

Det er den anden amerikanske præsidentkandidat, som det danske bureau arbejder for.

5. juli 2017
1 kommentar
Artikel

DDB-regnskab med både skidt og kanel

Investeringer, omstruktureringer og ekstraordinær husleje gjorde det svært for DDB at drage nytte af en ellers stigende indtjening i 2016.

4. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

KMD køber In2media Group

Den øverste chef for det nye setup, der kommer til at hedde Charlie Tango, kommer fra KMD.

3. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

Mediabroker blev til m/Six og får nu ny CEO

I april blev Mediabroker til m/SIX. Nu træder den adm.dir. et step ned og overlader tøjlerne til en ny.

3. juli 2017
3 kommentarer
Artikel

Sådan reagerer hjernen på trykt og digital kommunikation

Trykte reklamer har den største effekt for dit reklamebudskab. Således konkluderer Postnord i kølvandet på en omfattende neuromarketingundersøgelse foretaget i samarbejde med Hjaltelin Stahl, Ipsos og Neurons Inc.

3. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

Bureaustifter til Mediacom

Karsten Lange skal i en ny stilling som business director udvikle kundernes forretning og bl.a. være med til at fremtidssikre den. Hans erfaring kommer fra både bureau-, annoncør- og medie-siden.

3. juli 2017
0 kommentarer
Kort nyt
Nyt PR-netværk
3. juli 2017
0 kommentarer
Artikel

GroupM regnskab: Fremgang på over 60 procent

Flot fremgang til GroupM, som skyldes, at de seneste 3 års investering i data og techforme nu bærer frugt.

30. juni 2017
0 kommentarer