Nyheder

Artikel

Carlsberg klar med nye Mads Mikkelsen-film

Den engelske reklamefilm med Mads Mikkelsen på cykel gennem København er så populær, at Carlsberg overvejer at gøre kampagnen global. Tre nye film er på vej.

18. maj 2017
0 kommentarer
Artikel

Lyntips til chatbots

Ifølge folk med forstand på den slags kommer chatbots til at erstatte søgevinduet, som vi kender det, og dermed også måden at markedsføre sig på online. Her er fire hurtige tips.

17. maj 2017
0 kommentarer
Artikel

Reklamelinjen handler sig til D&AD-Award

Fem studerende har sat Reklamelinjen på verdenskortet ved at score en af branchens mest prestigefulde internationale ungdomspriser – med en ’handlende idé’.

17. maj 2017
0 kommentarer
Kort nyt
Lille bureau snupper folkekirkekampagne
17. maj 2017
1 kommentar
Artikel

Molamil er cool x 1000

Bureauportræt: Molamil er bureauet, som ingen rigtig kendte til, men som på det seneste har hevet et væld af awards hjem. Bureaubiz har taget en snak med adm. direktør Jorge Hernandez om at slå op med sin founding partner, voodoo magic og nørdet indadvendthed.

17. maj 2017
2 kommentarer
Artikel

Var Interflora-film en branchehilsen?

Budskabet var klassisk, men Interfloras Mors Dag-kampagne sendte også en hilsen til reklamebranchen. Der skal være plads til selvironi, fastslår den kreative direktør for Brandhouse, der står bag.

16. maj 2017
0 kommentarer
Artikel

Kolster: Få brands til at tale om det, der er vigtigt

Manden bag bogen ’Goodvertising’, fortalte til Creative Works 17 om, hvordan man som bureau-arbejder kan hjælpe brands til at gøre en positiv forskel.

16. maj 2017
1 kommentar
Artikel

Legos fire råd til en succesfuld lancering

Det bliver mere og mere vanskeligt at lancere sit brand eller produkt, hvis man ønsker at skille sig ud fra mængden. Legos globale marketingdirektør, Sara Holt, afslører fire principper, der er værd at skrive sig bag øret.

16. maj 2017
0 kommentarer
Artikel

Tivoli og Disney fører an på Instagram

Ny global undersøgelse viser, at Tivoli er den mest hashtaggede danske seværdighed på Instagram. Globalt er de mest populære de amerikanske Disney-parker og Eiffeltårnet i Paris.

16. maj 2017
0 kommentarer
Kort nyt
Susanne Lund jurymedlem ved Effies
15. maj 2017
0 kommentarer
Artikel

Lead Agency skal stå sin prøve i 2017

Selvom Lead Agency omsatte for over 33 mio. i 2016, fik de kun et lille plus på bundlinjen. Ifølge adm. direktør Søren Kaster blev 2016 brugt på forberedelse – i år skal bureauet bestå eksamen.

15. maj 2017
0 kommentarer
Artikel

Herre-håndboldlandsholdet er eneste sportssponsorat på top 20

Sidste år var både herre- og kvindelandsholdet på listen over de 20 sponsorater, der har mest gennemslagskraft. Nu er herre-landsholdet det eneste sportssponsorat på listen, hvor kulturelle og sociale topper.

15. maj 2017
0 kommentarer
Artikel

Adapt har grebet DHL-stafetten

I fire år i træk har det konkursramte Plant haft succes med et kæmpetelt ved DHL. Det er for god en tradition til at blive droppet, mener Adapt.

15. maj 2017
0 kommentarer
Artikel

Diamanten blev Molamils aften

Opdateret: Molamil blev aftenens pris-topscorer, da Danish Internet Award uddelte diamanter for årets bedste digitale arbejder. & Co. kunne også fejre en pæn prishøst og løb med æren som Årets Bureau.

11. maj 2017
0 kommentarer
Artikel

Nyt dialogbureau til Codan

Efter at have fortalt til Bureaubiz, at man ledte efter et nyt bureau, fik forsikringskoncernen en uopfordret henvendelse fra et bureau, som trak det længste strå.

11. maj 2017
2 kommentarer