Nyheder

Artikel

Tuborg skifter slogan

Bryggeriet parkerer ’Tuborg …gør livet lidt grønnere’ til fordel for ’Tuborg …selvfølgelig’. Kampagnen omfatter en række mærker og vil inddrage forbrugerne mere.

12. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

Annoncører kårer ny imagekonge blandt mediabureauer

GroupM er markant større end alle andre – men gruppens mediabureau-brands blander sig ikke rigtig i topstriden i årets MyImage.

12. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

Zupa-stifter flytter til New York

Niels Ranum skal opbygge online-forretning i USA – der har kendte danskere med blandt investorerne. Og en kendt dansk mediamand.

11. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

”Hvad nu hvis banneret er lig med mindre besvær?”

Display-annoncering kan være målrettet, men det begynder først at rykke, hvis det er relevant – i den rette sammenhæng. Det er UncleGreys tilgang til en ellers ugleset kanal.

11. januar 2017
1 kommentar
Artikel

Director skal lave kampagne mod ensomhed

Folkebevægelsen mod Ensomhed lavede en kampagne mod ensomhed for første gang sidste år. Director vandt opgaven bl.a. foran det bureau, der stod for kampagnen sidste år.

11. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

Annoncører bedømmer bureauer: Digitale bureauer har momentum

At dømme på annoncørerne kommer de digitale bureauer til at drikke ekstra meget kaffe i 2017 – og klart mere end andre bureautyper.

11. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

Nyt PR-bureau vil forandre

Forandringskommunikation skal hives op af skuffen og i sættes i spil i en digital kontekst. Det er afsættet for det nye PR-bureau Change.

11. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

Image-analyse: Suveræn digital vinder med højdespringer på 2. pladsen

Magnetix er suveræne, men der bliver flyttet rundt på de efterfølgende pladser, hvor to bureauer hopper op på listen.

11. januar 2017
3 kommentarer
Artikel

Nye influencers til ungt bureau

Influencerbureauet SMAC Agency har vokseværk på medarbejdersiden såvel som i udbuddet af hotte influenter.

10. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

708 annoncører bedømmer reklamebureauer: Imagekonge øger forspringet

Et bureau har skilt sig ud på toppen i den årlige imageanalyse, mens tre andre ligger tæt på de efterfølgende pladser.

10. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

Bureaudirektør skal bygge vækstvirksomhed med venturekapital

Mediaworkers har skabt en intranetløsning som spin-off. Det er nu blevet en ny og ambitiøs virksomhed med kapital i ryggen.

10. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

Dansk Supermarked udfordrer Interflora

Med netop lancerede flowr.dk sigter Dansk Supermarked højt og udfordrer Interfloras dominans inden for onlineblomsterhandel. Interflora kalder udfordringen ”interessant”.

10. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

Spring/Summer bag kampagne for nyt Beoplay produkt

Spring/Summers kampagne for det nye Beoplay produkt, M5, spiller på følelser som kærlighed, glæde og frygt. Se filmen her.

9. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

Annoncørerne holder lidt mere på pengene i 2017

Marketingbudgetterne står til at vokse i 2017 – men ikke så meget som i de foregående to år. Annoncørerne arbejder med at finde det rette ben at stå på.

9. januar 2017
0 kommentarer
Artikel

109 film dyster i TV 2 Adwars

53 bureauer har i år indsendt 109 reklamefilm. Sidste år dystede 45 bureauer med i alt 139. Vinderen får reklametid for 750.000 kr.

9. januar 2017
0 kommentarer