Spring/Summer scorer fashionable kunder

Julie Kolbeck
julie@kforum.dk

Copenhagen Fashion Week er over os og bureauet Spring/Summer er travlt beskæftiget med to spritnye kunder.

I disse dage løber Copenhagen Fashion Week af stablen, hvor hele landets modedesignere præsenterer deres Spring/Summer 2018 kollektion.

Bureauet Spring/Summer, hvis navn netop udspringer af mode- og livsstilsverdenen, har i denne forbindelse travlt med at præsentere to nye kunder, der i dag afvikler deres modeshows.

Det digitale bureau, som tidligere har samarbejdet med andre store modebrands såsom Reebok, Nike og Adidas by Stella McCartney, har nu fået Stine Goya og By Malene Birger i sin stald.

Stine Goya og By Malene Birger er er to veletablerede fashion brands i Danmark. Stine Goya vandt blandt andet prisen for ‘Bedste brand’ til årets ELLE Style Award, imens Malene Birger løb med den prestigefyldte ”ELLE-pris”.


Stine Goya (tv.) og Malene Birger (th.) med deres ELLE Style Award-priser.

Spring/Summer, der har spidskompetencer inden for brandoplevelser og effektiv e-commerce, har været i konkurrence mod andre bureauer om at vinde de to modehuse.

“I forbindelse med By Malene Birger handlede det om at præsentere os selv ud fra tidligere arbejder, og med Stine Goya lavede vi et oplæg på mood-niveau hvor vi beviste at vi forstår dem og hvor de er på vej hen,” siger Pelle Martin, Founder & Creative Director hos Spring/Summer.

Det københavnske bureau har nu fået til opgave at skabe nye online platforme til de to fashion brands.