Hvordan sikrer du sammenhæng i jeres organisations budskaber? Forstår jeres målgrupper, hvor vigtige I er for dem? Hvordan kommer dine kolleger til at føle ejerskab til jeres organisations strategiske retning?

Svaret er en brandstrategi, der er grundlaget for et konsistent visuelt og skriftligt udtryk i alle aktiviteter og kommunikationsindsatser. En brandstrategi, der skaber overensstemmelse mellem jeres handlinger og ord og får jer til at fremstå mest muligt attraktive og relevante for jeres målgruppe.

Kom til K-dag og lær at gøre jeres brand attraktivt på alle platforme. På dette kursus får du redskaber til at arbejde med jeres brandstrategi, så jeres branding giver mening for jeres målgrupper. Få viden om, hvilke overvejelser I skal igennem, når I arbejder med branding, og hvilke værktøjer I kan arbejde med.

Tag med til K-dag om brandstrategi og:
  • Få viden om, hvordan du bedst udvikler jeres brandstrategi
  • Bliv introduceret til anvendelige teorier og modeller inden for branding
  • Få input til, hvad du kan gøre for at sikre at jeres brand er mere attraktivt om et år, end det er i dag
  • Bliv præsenteret for best practice inden for brandstrategi
  • Mød ligesindede fra andre organisationer, der kan give perspektiv på dine egne udfordringer og muligheder i forhold til at skærpe jeres arbejde med branding.

 

Hvem er K-dagen for?
Dette kursus er for dig, der arbejder med at udvikle jeres brandstrategi, jeres visuelle identitet eller kommunikation.
 
Hvad kræver det af dig?
Dagen veksler mellem oplæg, fælles diskussioner og erfaringsdeling og kræver, at du deltager aktivt. På dagen arbejder vi med case eksempler, ser på best practice og udveksler erfaringer.

Læs om kursusprogrammet og dets foredragsholder her

Og meld dig til her

Information