Er du bureaudirektør, leder eller kontaktchef, så tag på kursus hos Bureaubiz og lær, hvordan I får endnu flere tilfredse kunder på bureauet.

Kun tre ud af ti danske kunder er ifølge MyResearch meget tilfredse med deres bureau, og kunderne skifter bureau oftere end nogensinde før. Eksperter peger på, at det vigtigste ikke er kvaliteten af den ydelse bureauet leverer, men derimod bureauets evner indenfor client service excellence.

Kravene til client service er under forandring og bureauerne har ikke tilpasset sig. Hvad betyder alt dette for dig og dit bureau? Hvad skal du gøre for at få flere tilfredse kunder på dit bureau?

Tag på kursus hos Bureaubiz mandag den 28. oktober og få svarene.


KURSET

På kurset får du:

  • Forståelse for hvordan det nye client service paradigme ser ud og hvordan du skal tilpasse bureauet hertil. Så I kan få endnu flere tilfredse kunder
  • Indsigt i den seneste forskning og teori inden for client service excellence i professionelle rådgivningsvirksomheder
  • Inspiration og konkrete værktøjer til at få flere tilfredse kunder på bureauet
  • Mulighed for at udveksle erfaringer med andre, der også arbejder med at forbedre bureauets client service excellence

Kurset er for dig, der der er involveret i eller har ansvar for client service og tilfredsheden hos jeres kunder. Du er højst sandsynligt bureaudirektør, client service director, kontaktchef, business development director eller lignende.

På kurset veksler vi mellem oplæg og praktiske øvelser. Du får gode tips og checklister, som du kan arbejde videre med hjemme på bureauet.

Kurset er udviklet af og gennemføres af Henrik Jensen, der baserer sit oplæg på den seneste forskning og viden inden for client service.

Henrik har mere end 10 års erfaring som topchef i Dentsu Aegis Network. Derudover har han læst en ph.d. inden for ‘Business model innovation’ på Roskilde Universitet. Han har også modtaget Lommer-legatet for et projekt omkring bureauers fremtidige forretningsmodeller. Henrik står i dag bag Brandse & Co, som hjælper bureauer med at få succes med deres forretning.


PROGRAM

Velkommen
v/ Julie Kolbeck, Redaktør Bureaubiz 

Forstå og tilpas bureauet til det nye client service paradigme
Bureauernes client service er under kraftig forandring i disse år. I gamle dage var det simpelt. I dag er det meget mere kompliceret: Kunderne insourcer som aldrig før. De har aldrig haft så mange bureauer tilknyttet. Og de har aldrig udskiftet bureau så ofte.

Ifølge MyResearch er kun tre ud af ti danske kunder meget tilfredse med deres bureau. Du skal forandre og forbedre din client service, hvis du skal have flere meget tilfredse kunder. Vi starter dagen med at skabe et overblik over det nye client service paradigme for bureauer. Og ikke mindst hvad der skal til for at få flere meget tilfredse kunder.
v/ Henrik Jensen, Brandse & Co

Få styr på de grundlæggende client service færdigheder
De sidste par år har to internationale bureau-veteraner givet deres bud på, hvorfor client service excellence er så svært. Ifølge Chantell Glenville’s “What clients really want” og Robert Solomon’s ”The art of client service” er forklaringen, at bureauer fokuserer for meget på deres produkt og for lidt på deres client service færdigheder.

Du taber kunder, hvis du ikke har styr på de fundamentale client service færdigheder. Og så er det lige meget, om du leverer et award-vindende superarbejde til kunderne. Det er summen af seks (mindre) ting, som over tid fører til kundetab. Vi dykker ned i de seks ting, som nedbryder kundetilfredsheden. Vi gennemgår også de ting, som kan forbedre kundetilfredsheden.
v/ Henrik Jensen, Brandse & Co

Frokost

Hvordan bliver du og dit bureau kundens vigtigste rådgiver?
Den tidligere Harvard-professor David Maister forskede i mange år i rådgivningsvirksomheder. De mest succesfulde er dem, som kunderne har mest tillid til. Jo højere tillid til dig som rådgiver, jo mere vil kunden søge og følge dine råd, anbefale dig, forsvare dig, behandle dig med respekt og være blandt dine mest profitable.

Maister har sat tillid – og dermed hvordan du bliver kunderne vigtigste rådgiver – på formel. Vi gennemgår tillidsligningen, oversætter den til bureausprog og prøver at identificere, hvor du og dit bureau kan blive bedre.
v/ Henrik Jensen, Brandse & Co

Hvad siger marketingdirektøren om de bedste rådgivere?
I denne del af programmet får du marketingdirektørens bud på, hvad der karakteriserer de bedste rådgivere. Karen Bender, der har arbejdet med danske bureauer i mere end 20 år, deler ud af sine erfaringer med, hvornår bureauer leverer excellent client service.
v/ Uffe Henriksen, senior vice president i digital marketing hos Danske Bank

Handlingsplan: Hvordan får dit bureau flere meget tilfredse kunder?
Vi runder dagen af med at starte op på en handlingsplan for dig og dit bureau. Hvordan får dit bureau flere meget tilfredse kunder? Hvad skal en handlingsplan indeholde? Hvad kan vi lære af de bureauer, som i dag har de mest tilfredse kunder? Du får checklister til det hele, så du er klar til at komme videre hjemme på bureauet.
v/ Henrik Jensen, Brandse & Co

Afrunding og tak for i dag
v/ Julie Kolbeck, Redaktør Bureaubiz 


UDBYTTE

Efter denne dag, har du og dit bureau fået:

  • Viden om, hvad der skal til for, at bureauet får endnu mere tilfredse kunder
  • Indblik i den seneste forskning og viden om client service i professionelle rådgivningsvirksomheder
  • Kendskab til hvordan andre bureauer er lykkedes med at øge deres andel af meget tilfredse kunder
  • Checklister og værktøjer til løbende at udvikle en effektiv handlingsplan for dig og dit bureau.

Blandt tidligere kursister fik Masterclass-kurset en tilfredshedsscore på 4,8 ud af 5,0.

Efter kurset får du tilsendt et digitalt diplom, som du kan tilføje til din LinkedIn-profil, dele på Facebook og Twitter, eller gemme som pdf-fil. Dit kursusbevis bliver gemt hos Diplomasafe, eller du kan gemme det i din egen e-Boks.


MØD

Henrik Jensen, ph.d. og stifter af Brandse & Co
Henrik har mere end 10 års erfaring som topchef i Dentsu Aegis Network. Derudover har han læst en Ph.d. inden for ”Business model innovation” på Roskilde Universitet. Han har også modtaget Lommer legatet for et projekt omkring fremtidens forretningsmodeller for bureauer. Henrik står i dag bag Brandse & Co, som hjælper bureauer med at få succes med deres forretning.

Jeppe Madsbad Lauritzen, Nordic Marketing Director hos Santander Consumer Bank
Jeppes karriere startede i Carlsberg tilbage i sluthalvfemserne, hvorefter han blev marketing og partnerships manager i Tivoli. Senere forlod han kundesiden i en årerække og blev nordic director hos Promovator. I 2011 skiftede han dog tilbage til kundesiden og blev først first vice president hos Danske Bank og senere – i 2015 – nordic marketing director for Santander Consumer Bank, hvor han fortsat er i dag.


PRAKTISK

Hvornår?
Kurset løber af stablen mandag den 28. oktober 2019. Kom fra kl. 8.45 til let morgenmad. Vi begynder kl. 9.15 præcis og slutter kl. 16.00.

Hvor?
Masterclass kurset afholdes hos Bureaubiz, Gammel Kongevej 3E 4.sal, 1610 København V.

Hvad koster det?
Prisen er kr. 5.950,- (ekskl. moms).

Prisen dækker kurset og god forplejning inklusive frokost. Bemærk, at tilmeldingen er bindende. Er du forhindret, er du meget velkommen til at sende en kollega i stedet – husk blot at give os besked.

Kurset gennemføres ved minimum 6 og maksimalt 16 deltagere.

Rabat til Bureaubiz Pro-abonnenter
Vi giver 10 procent rabat til alle Pro-abonnenter hos Bureaubiz. Du skal blot være logget ind, når du køber billetten – så registreres rabatten automatisk.

Der er også mulighed for kollegarabat. Kontakt Julie Kolbeck for yderligere information.

Kursusbevis
Efter kurset får du tilsendt et digitalt diplom, som du kan tilføje til din LinkedIn-profil, dele på Facebook og Twitter, eller gemme som pdf-fil. Dit kursusbevis bliver gemt hos Diplomasafe, eller du kan gemme det i din egen e-Boks.

Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte redaktør Julie Kolbeck på 28 29 71 02. Du kan også skrive til julie@bureaubiz.dk

Vi glæder os til at se dig!

Billetter

16 ledige
Kursusbillet5.950,00 DKK ekskl. moms

Information