Kilde: Getty Images.

OM K-DAGEN
Er I også trætte af endeløse diskussioner om, hvad prisen skal være på jeres ydelser og produkter – hvor ingen i lokalet rigtig ved, hvad de taler om? Mangler I et systematisk overblik, der gør jer i stand til at prissætte jeres produkt eller jeres service og vide med sikkerhed, at kunderne vil købe, allerede inden I rammer markedet?

Kforum og Bureaubiz inviterer til gratis morgenmøde for jer, der er interesserede i at klæde jer selv eller de kunder, I rådgiver, bedre på, inden nye produkter og ydelser lanceres. Arbejder I med markedsføring eller kommunikation vil mødet være særlig relevant.

På mødet får I indsigt i: Hvad I skal vide, før I går i gang med at beslutte jer for prisen. Hvad fordelen ved at bruge den ene prissætning frem for en anden, er. Hvordan I finder den pris, som gør både jer og kunden glad?

Mød Sally Khallash og Ulrik Lehrskov-Schmidt, forfatterne bag den nye bog Prispsykologi (DJØF Forlag). Bogen giver jer en større forståelse for, hvordan I prissætter – og ikke mindst tester prisen, inden varen rammer markedet. Metoden er baseret på moderne beslutningsteori, adfærdsøkonomi og eksperimentel psykologi.

PROGRAM

8.30-9.00: Kaffe og croissant

9.00-10.00: Prispsykologi – hvad og hvordan? Metoder til succesfuld prissætning. Danske og internationale cases.

10.00-10.30: Spørgsmål og networking

Mødet er gratis, men kræver tilmelding her.

PRAKTISK

Hvornår?
Morgenseminaret foregår den 16. marts. Kom fra kl. 8.30 til let morgenmad. Vi begynder kl. 9.00 og slutter kl. 10.30.

Hvor?
Vi ses hos Kforum, Gammel Kongevej 3E 4. sal, 1610 København V.

Hvordan melder jeg mig til?
Du melder dig til ved at klikke her. Det er gratis at deltage, men der er et begrænset antal pladser, der udfyldes, efterhånden som tilmeldingerne kommer ind, så meld dig til hurtigst muligt.

Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte Christine Lind Ditlevsen på 27 80 08 70. Du kan også skrive til christine@kforum.dk.

Vi glæder os til at se dig!

Information