Om K-dagen
Vi er i høj grad i kanalernes vold, når det kommer til at skabe indhold til og få succes på de sociale kanaler. Det betyder desværre tit at vi har mere travlt med at opfylde kanalernes krav, end at sikre at vores indhold bygger op om vores målsætninger.

På denne K-dag får du alle værktøjerne til at lave en ambitiøs social mediestrategi som virker for din organisation, samt får tips til hvordan du kan effektivisere din indholdsproduktion.

Alt det og meget mere dykker vi ned i på denne K-dag, hvor du blandt andet får:

  • Inspiration og viden omkring social medielandskabet i dag
  • Første udkast på en social mediestrategi for din organisation
  • Skabeloner for KPI-udregning, målgruppemapping, indholdsstrategi, tone of voice og indholdsplaner
  • Tips og tricks til at skabe og genbruge indhold på tværs af kanaler

K-dagen er for dig, der er ansvarlig for eller medskaber af din virksomheds LinkedIn-aktiviter eller generelle SoMe-aktiviteter. Du behøver ikke at være superbruger af mediet eller have erfaring med ambassadør-tankegangen.

Efter denne K-dag kan du…

  • Anbefale valg af SoMe-strategi for din organisation
  • Udvikle første udkast på en social mediestrategi for din organisation
  • Opsætte skabeloner for KPI-udregning, målgruppemapping, indholdsstrategi, tone of voice og indholdsplaner
  • Bruge tips og tricks til at skabe og genbruge indhold på tværs af kanaler.

Læs om kursusprogrammet og dets foredragsholdere her

Og meld dig til her

Information