Twitter er meningsdannernes legeplads og den hurtigste vej til profilering af jeres mærkesager, kernekompetencer eller ydelser. Tag med til K-dag 24. marts og lær, hvordan du i praksis bruger Twitter som strategisk kommunikationskanal og få redskaber til at implementere det i din organisation.

Twitter bygger på professionelle relationer, som du kan bruge til at positionere din virksomheds dagsordener særligt overfor politikere, journalister og meningsdannere. Twitter er også nøglekanalen for det digitale kaffemøde til at opbygge disse professionelle relationer. Dette kan du bruge til at aktivere jeres eksperter i interviews og debatter, der er med til at positionere din virksomhed inden for jeres centrale agendaer.

Tag med til K-dag 24. marts, og få inspiration til at bruge Twitter strategisk, lægge en handlingsplan og aktivere udvalgte talspersoner til at holde jer top of mind i jeres nøgleinteressenters bevidsthed. 

Alt det og meget mere dykker vi ned i på denne K-dag, hvor du blandt andet får:

  • Input til, hvordan du få mest muligt ud af Twitter og lægger den rette strategi
  • Et overblik over din virksomheds muligheder på Twitter
  • Redskaber til at engagere udvalgte kollegaer, så de bliver værdifulde talspersoner for virksomheden
  • Tricks og værktøjer til præcise tweets, der rammer interessenterne optimalt
  • Viden om, hvordan du bruger Twitter til at tænke på tværs af medier og skabe presseomtale og skærpe budskaber
 
K-dagen er for dig, der er ansvarlig for eller medskaber af din virksomheds Twitter-aktiviter eller generelle SoMe-aktiviteter. Du er ikke nybegynder, men trænger til en opgradering af dine kompetencer.

Læs om kursusprogrammet og dets foredragsholder her

Og meld dig til her

Information