Om K-dagen
Efter at vi efterhånden har set konsekvenserne af Facebooks ændrede algoritme, ved vi nu, at det er er en god investeringmen at kaste kræfter efter at optimere nyhedsbreve og e-mailmarketing. Nyhedsbrevet er nemlig vores foretrukne medie, når vi skal lære virksomheder at kende, og det er ifølge managementkonsulentfirmaet McKinsey & Co. 40 gange bedre end Facebook og Twitter tilsammen i forhold til at skabe nye kunder.

Skruet rigtigt sammen har nyhedsbrevet potentiale til at knytte jeres målgrupper tættere til jer og skabe både loyalitet og begejstring. Så hiv en dag ud af kalenderen, sæt fokus på jeres nyhedsbrev, og få effektive værktøjer til at udvikle det nyhedsbrev som faktisk virker – både for modtagerne og for jer!

K-dagen er for: Nyhedsbrevsredaktører, kommunikationsmedarbejdere, journalister og andre der arbejder med at producere og udvikle nyhedsbreve, og som vil blive dygtigere til at få det optimale ud af marketingkanalen.

Læs om kursusprogrammet og dets foredragsholder her

Og meld dig til her

Information