Danske bureauer er eftertragtede og i høj kurs – aldrig har der været så mange bureauhandler. Tag med på dette morgenmøde og lær om alt, der er værd at vide om køb og salg af bureauer.

På dette morgenmøde får du overblikket over, hvad der sker med vores branche i disse år. Hvem køber danske bureauer? Hvorfor gør de det? Du får også indsigt i formlen til, hvordan prisen på et bureau findes. Og en gennemgang af de fire faser, der findes i en bureauhandel.

Danske bureauer er eftertragtede og i høj kurs. Aldrig har der været så mange bureauhandler. I gamle dage blev danske bureauer købt af de internationale bureaugrupper eller af andre danske bureauer. I dag kommer køberne fra alle verdenshjørner i form af professionelle investorer, udenlandske aktører og nu også konsulenthusene. Den danske bureaubranche forandres radikalt i disse år.

Og alt peger på, at 2019 bliver det vildeste år nogensinde. 

Vi har allieret os med med Henrik Jensen, der er tidligere CEO for de mere end 20 bureauer, der findes i Dentsu Aegis Network i Norden og ph.d. ved Roskilde Universitet inden for Business Model Innovation.

Vi har gennemgået alle de opkøb og salg af bureauer, vi har skrevet om de seneste 10 år, og vi har undersøgt de efterfølgende resultater og konsekvenser af nogle af opkøbene. Sidst men ikke mindst har vi også talt med nogle af de centrale aktører og fået deres erfaringer med køb og salg af bureauer i Danmark.

Vi starter kl. 08.45, hvor Henrik gennemgår konklusionerne af analysen og giver sit bud på tendenserne for de kommende år.


MØD

Henrik Jensen, ph.d. og stifter af Brandse & Co
Henrik har mere end 10 års erfaring som topchef i Dentsu Aegis Network. Derudover har han læst en ph.d. inden for ‘Business model innovation’ på Roskilde Universitet. Henrik har også modtaget Lommer-legatet for et projekt omkring fremtidens forretningsmodeller for bureauer. Henrik står i dag bag Brandse & Co, som hjælper bureauer med at få succes med deres forretning.


DET PRAKTISKE

Hvor og hvornår?
Vi glæder os til at se dig til Bureaubiz morgenmøde torsdag den 27. juni. Vi bor på Gammel Kongevej 3E, 4. sal. 1610 København V. Oplægget starter kl. 08.45, men kom fra kl. 08.30 og få en god plads.

Hvad koster det?
Arrangementet koster 150 kr., men gratis for medlemmer af Bureaubiz Pro. Husk at være logget ind før du booker din plads.

Er du i tvivl om, hvilket medlemskab I har, så skriv til info@bureaubiz.dk. Vi hjælper gerne.

Hvordan melder jeg mig til?
Du melder dig til herunder. Tag gerne din kollegaer med, men husk at tilmelde jer det rette antal, så vi ved, hvor mange stole vi skal sætte frem og hvor mange croissanter vi skal købe

Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte redaktør Julie Kolbeck på 28 29 71 02. Du kan også skrive til info@bureaubiz.dk

Vi glæder os til at se dig!

Billetter

39 ledige
Kursusbillet150,00 DKK ekskl. moms

Information