CBB præsenterer let selvbetjening for alle kunder

Kunde

CBB

Branche

Telekommunikation

Nøgleord

Digital strategi, UX Design, Brugertests, User Lab, Brugeroplevelse, User needs, Tænke-højt-test

Beskrivelse

For CBB Mobil betyder deres kunder alt – bogstaveligt talt. Det betyder, at de har taget nye skridt for at sikre, at deres nye platform taler til hver eneste i deres meget brede målgruppe.

Adapt og CBB Mobil gik sammen for teste det nye website gennem forskellige brugertest bla. en tænke-højt-test. Vi udvalgte en gruppe på 10 testbrugere, der repræsenterer CBB Mobils forskellige segmenter. De 10 test blev kørt i vores eget userlab, og var observeret af UX Designere fra CBB Mobil for at give dem indsigt i, hvordan deres brugere interagerede med den nye platform.

Resultater

Efter vi havde gennemført alle tests, udarbejdede vi en omfattende rapport til at dokumentere learnings og indsigt, så CBB Mobil kunne integrere dem i deres nye platform. Ved at gøre dette har CBB Mobil taget endnu et skridt hen imod at inddrage deres kunder i etableringen af deres digitale platforme.

Team

Nanna Gelineck

Links

Kunde case: CBB Mobil
CBB Mobil website

Se mere