1508 A/S

Kunde

Joe and the JUice

Branche

Føde- og drikkevarer

Nøgleord

Web-design, Grafisk design, Mediastrategi

Beskrivelse

Joe & the Juice har siden åbningen af den første juicebar i 2002 været lige så kendte for deres helt unikke stemning, som for deres velsmagende juice, shakes, sandwiches og kaffe. Der er siden kommet mere end 100 nye butikker til og fokus er løbende blevet mere og mere internationalt.
Skalering i denne størrelsesorden stiller helt nye og skærpede krav til international brandmanagement og udrulning på nye markeder, hvilket var udfordringen juicekongerne kom til 1508 med.
Juicerne – de kække unge mænd, der mixer, knokler og charmerer i lige dele – er hovedingrediensen i oplevelsen af Joe & the Juice.
Derfor blev de det naturlige omdrejningspunkt i vores brandstrategiske arbejde – både i forhold til de oplevelseshungrende kunder og i forhold til employer branding og onboarding af nye juicere.

Resultater

Oplevelsen er bygget op om The Life of a Juicer – samtidig med at du let kan overskue det lækre udvalg af produkter og finde den nærmeste butik. Vi har hjulpet Joe & the Juice med digital strategi, UX, design og teknisk implementering i et digitalt univers, der er lige så dynamisk og liret som en juicer, der mixer en Pick me up.

Se mere