Adapt

Kunde

NORMAL

Branche

Detailkæder

Nøgleord

digital strategi, mobile, kundeoplevelse, UX design, brugertest, user needs, digital design, marketing automation, visuel identitet, app udvikling

Beskrivelse

Adapt har startet et strategisk partnerskab med NORMAL for at hjælpe med at skabe engagerende og dejlige kundeoplevelser.

NORMALs meteoriske vækst har betydet nye butikker i hele Nordeuropa. Nu krydser de den digitale tærskel med deres nye app, for at engagere deres kunder, lokke kunderne til deres butikker, og for at lære mere om, hvad deres kunder vil have.

Appen er skabt i NORMALs ånd hvilket betyder at design og tonen er holdt humoristisk og let. Fra et teknologisk perspektiv byggede vi en integration med Storebox og Agillic for at bidrage til at skabe en jævnere strøm mellem appen og POS.

For kunderne betyder dette bl.a. Et højt sikkerhedsniveau og, at alle har deres købskvittering gemt direkte i appen.

Resultater

NORMAL har fået en app, der engagerer brugere og sikrer, at NORMAL er top of mind. Vi designede en række spil i appen, som kan bruges til konkurrencer og præmier, og dermed øge loyaliteten. Den fungerer også som en kommunikationskanal med nyheder og tilbud. Vi har opnået: 1 mio. spil spillet inden for de første to måneder, 80.000 sign ups den første måned og no. 1 i Appstore og GooglePlay.

Team

Anders Pape, Martin Povlsen, Mette Pedersen, Bjarke Severinsen, Mette Gry Schmidt, Jason Kelly

Links

Kunde case: NORMAL
NORMAL app

Se mere