Grønbech

Kunde

Hans Knudsen Instituttet (HKI)

Branche

Foreninger og organisationer

Nøgleord

Kommunikationsstrategi, strategi, sociale medier, SoMe, kommunikation, budskaber, værdikommunikation, målgruppesegmentering, kommunikationsaktiviteter, rådgivning, historiefortælling

Beskrivelse

Hans Knudsen Instituttet (HKI) havde brug for en ny operationel kommunikationsstrategi, som understøtter HKI’s 2020-plan og styrker kommunikationen på de sociale medier.
”Vi skulle i gang med et paradigmeskift henimod at bruge de sociale medier mere. Vi er meget begejstrede for den tilgang, Grønbech har til faget. Måden at arbejde med de gode historier rammer lige ned i vores forretning, hvor vi arbejder med mennesker, der har det svært, men som får det bedre ved at være i forløb hos os. Vi var derfor ikke i tvivl om, at Grønbech var den oplagte samarbejdspartner,” siger Hans-Christian Jacobsen, adm. direktør i HKI og fortsætter:
”Grønbech har en meget stor strategisk forståelse, er gode til at bringe alle kommunikationsplatforme i spil og rådgiver om, hvordan de spiller sammen.”

Resultater

Grønbech leverede kommunikationsstrategien på tre uger.”Strategiprocessen gik rigtig hurtigt. Normalt er det ikke muligt at lave en kommunikationsstrategi i sådan et tempo, men det var muligt, fordi Grønbech var hurtige til at forstå vores virksomhed, så vi hurtigt kunne eksekvere. Vi har fået en virksom strategi, som er ved at blive foldet ud i praksis,” siger Hans-Christian Jacobsen.

Se mere