Grønbech

Kunde

Altan.dk

Branche

BtB

Nøgleord

PR, presse, medier, pressemeddelelse, public relations, TV, omtale, CSR

Beskrivelse

Altan.dk bruger PR til at fortælle om det CSR-arbejde, virksomheden bruger overskuddet på at engagere sig i. Den seneste CSR-satsning er en kommende iværksætterskole i Nicaragua. Grønbech gennemførte en presseaktivitet med fokus på Altan.dk’s CSR-indsats og den store forskel, indsatsen gør for mange mennesker ude i verden og for kunderne i Danmark.

”Samarbejdet med Grønbech betyder, at vi får mulighed for at fortælle, at altan.dk er andet end bare business og altaner. Vi viser, at vi tænker på omverdenen. Derudover får vi fortalt historierne på en måde, vi ellers ikke havde. Vi bruger selv vores egne kanaler, mens Grønbech hjælper os med at nå ud til et bredere publikum,” siger direktør i Oktober KBH, Ulrik Knudsen, som i samarbejde med Grønbech står for Altan.dk’s kommunikation.

Resultater

Presseaktiviteten har resulteret i et tv-indslag på TV2 ØST og seks omtaler i både regionale og lokale medier. Dette har bragt Altan.dk ud til en bredere kundekreds. ”Vi mærker, at CSR bliver mere og mere vigtigt for mange af de nyere forbrugere. Dem har vi ikke mange af indenfor vores sfære, så ved at få fortalt om vores CSR-arbejde, får vi en større målgruppe,” siger Ulrik Knudsen.

Kontaktperson kunde

Ulrik Knudsen

Kontaktperson kunde email

ulrik@oktoberkbh.dk

Links

Grønbech
Altan.dk
Oktober KBH

Se mere