Propellos

Kunde

Ulrik Lynge

Nøgleord

visuel identitet, website design

Beskrivelse

Ulrik Lynge er en erfaren inspirator og foredragsholder med en filosofi, at der ikke er noget vi ikke kan finde ud af – det handler om at finde motivationen og trænes op. Ulrik Lynge er en mand, der brænder for det han laver. Og det blev et mål, at netop den entusiasme skulle komme til udtryk i den visuelle identitet. I sin fritid spiller Ulrik trommer og det er han kendt for at gøre med samme energi. Det ledte til at tage udgangspunkt i udtrykket beat the drum, der netop betyder at tale entusiastisk omkring en idé. Herfra kom inspirationen til logoet. Resultatet blev en grafisk illustration af en marchtromme med trommestik. Kombineret med en typografi med dynamiske sving & moderne kant til selve navnet, kommunikerer identiteten, at Ulrik slår på tromme for den menneskelige motivation

Team

Jacob Mohr Hansen, Thomas Altamirano

Links

Se websitet
Se case
Læs her, hvordan Propellos arbejder med visuel identitet

Se mere