Grønbech

Kunde

IPSCenter Danmark

Branche

BtB

Nøgleord

Strategiworkshop, kommunikationsstrategi, kommunikation, markedsføring, kundeundersøgelse, forretningsstrategi, produkter, kampagner, events, eksekvering

Beskrivelse

Som IPSCenter Danmarks kommunikationsbureau har Grønbech eksekveret den del af en strategiworkshop, som handler om kundernes oplevelse af samarbejdet med IPS Center Danmark og deres syn på virksomhedens styrker, udfordringer og muligheder. Desuden foreslog vi en ny kommunikationsstrategi for IPSCenter Danmark.

Inden workshoppen talte Grønbech med ledelsen, med en række kunder og gennemførte en lille konkurrentanalyse. Derefter holdt vi et oplæg på workshoppen med inspiration til forretningsstrategien og forslag til kommunikationsstrategi.

”Det mest værdifulde, som Grønbech bød ind med, var resultaterne af interviews med udvalgte kunder,” siger indehaver Lars Olaf Nielsen og fortsætter: ”De gav os en god retning for forretningsstrategien, kommunikation og markedsføring.”

Resultater

”Workshoppen banede vej for vores forretningsstrategi 2019. Vi har taget hensyn til, hvordan kunderne ser på os, og hvad de forventer af os fremadrettet,” fortæller Lars Olaf Nielsen og fortsætter:”Desuden har vi fået nogle nye perspektiver på vores markedsføring, og hvordan vi kan fortælle vores gode historier mere tydeligt. Vi er meget tilfredse med Grønbech som kommunikationsbureau.”

Links

ipscenterdanmark.dk/

Se mere