Kurser
Client service excellence: Sådan får dit bureau flere tilfredse kunder

Kunderne skifter bureau oftere end nogensinde før. Kravene til client service er under forandring og bureauerne har ikke tilpasset sig. Hvad betyder alt dette for dig og dit bureau? Hvad skal du gøre for at få flere tilfredse kunder på dit bureau?

4. april
Kurser
Få en højere pris for bureauets arbejde

Flere og flere bureauer giver udtryk for at kunderne vil have mere for mindre. Og flere undersøgelser bekræfter det. Prisen for bureau-ydelser falder med fem procent om året. Hvordan sikrer du, at udviklingen ikke rammer dig og dit bureau? Hvad skal der til for, at kunderne vil betale mere for dit bureaus arbejde?

29. april
Konferencer
KOM19: Årets kommunikationskonference

Glæd dig til 9. maj, hvor hele kommunikationsbranchen samles til årets k-konference.

9. maj
Kurser
Sådan får kreative bureauer succes med værdibaseret prissætning

Hvor meget er dit bureaus kreative idéer værd? Undersøgelser viser, at afregningen primært sker på baggrund af timeforbruget, men flere eksperter peger på, at bureauerne skal blive bedre til værdibaseret prissætning. Kun på denne måde kan bureauerne i højere grad blive honoreret efter idéens forretningsmæssige succes.

29. maj
Kurser
Værd at vide om køb og salg af bureauer

Danske bureauer er eftertragtede og i høj kurs – aldrig har der været så mange bureauhandler. Tag med på denne Masterclass og lær om alt, der er værd at vide om køb og salg af bureauer.

27. juni