Udnyt nyhedsbrevets store potentiale

Facebook ændrede for nyligt sin algoritme, så venner og familie bliver prioriteret højere end virksomheder. Samtidig har undersøgelser længe vist, at folk ikke ser sociale medier som et sted, hvor man interagerer med virksomheder. Så hvorfor ikke investere flere kræfter i et undervurderet medie med et meget stort potentiale – nemlig nyhedsbrevet. Det kan vise sig at være organisationens allervigtigste push-kanal.

27. februar 2020
kforum
Læg en SoMe-strategi, der rent faktisk skaber værdi for din organisation

Hvordan skal dine sociale mediekanaler spille sammen bedst muligt? Den 3. marts gør Rikke Østergaard, Head of Content & Brand Activation hos Advice, dig klogere på, hvad en SoMe-strategi bør indeholde, hvordan du sikrer at din tilstedeværelse rent faktisk skaber værdi for din organisation, og hvordan du kan skabe og versionere indhold, så det kan bruges på tværs af kanaler.

3. marts 2020
Styrk de interne kanaler

På denne K-dag arbejder vi med, hvordan du får mest muligt ud af de kommunikationskanaler der er i, og udenfor din organisation. Intern kommunikation står overfor store forandringer. Takket være den digitale udvikling, så er kanaludvalget steget eksplosivt og med det også måden vi kommunikerer på og fanger opmærksomhed på. Det er ikke længere kun […]

5. marts 2020
kforum
Få værktøjer til bedre forandringskommunikation

Som intern kommunikatør kan du ikke komme udenom forandringer. Samtidig er det er også et af de områder, hvor intern kommunikation kan skabe mest værdi. For forandringer er der hele tiden, og når de fejler – og det gør langt de fleste – er det skidt for både medarbejdertrivslen og bundlinjen.

17. marts 2020
Kurser
Digital Content Bootcamp

Lær, hvordan du udvikler det bedste indhold til digitale platforme. På fire dage i foråret 2020 kommer du igennem et forløb, der gør dig endnu skarpere på digital indholdsproduktion. Du lærer også at skabe endnu bedre indhold, der trænger igennem støjen fra massive indholdsmængder, så det engagerer jeres brugere og kunder og skaber målbare resultater.

18. marts 2020
kforum
Digital Content Bootcamp

Lær, hvordan du udvikler det bedste indhold til digitale platforme. På fire dage i foråret 2020 kommer du igennem et forløb, der gør dig endnu skarpere på digital indholdsproduktion. Du lærer også at skabe endnu bedre indhold, der trænger igennem støjen fra massive indholdsmængder, så det engagerer jeres brugere og kunder og skaber målbare resultater.

18. marts 2020
Twitter: Bliv top of mind hos jeres nøgleinteressenter

Twitter er meningsdannernes legeplads og den hurtigste vej til profilering af jeres mærkesager, kernekompetencer eller ydelser. Tag med til K-dag 24. marts og lær, hvordan du i praksis bruger Twitter som strategisk kommunikationskanal og få redskaber til at implementere det i din organisation. Twitter bygger på professionelle relationer, som du kan bruge til at positionere din virksomheds dagsordener […]

24. marts 2020
Brandstrategi: Skab skarp og sammenhængende kommunikation

Hvordan sikrer du sammenhæng i jeres organisations budskaber? Forstår jeres målgrupper, hvor vigtige I er for dem? Hvordan kommer dine kolleger til at føle ejerskab til jeres organisations strategiske retning? Svaret er en brandstrategi, der er grundlaget for et konsistent visuelt og skriftligt udtryk i alle aktiviteter og kommunikationsindsatser. En brandstrategi, der skaber overensstemmelse mellem […]

28. april 2020