Efter 18 år som event- og marketingchef hos Dansk Reklame Film, hvor Lisbeth Sahl bl.a. har været med til at konvertere biografmediet fra 35 mm til digital visning, kom Lisbeth Sahl til We Love People i starten af året.
Hos We Love People skulle hun varetage en ny stilling som Creative Account Manager, hvor hun havde ansvar for en række af bureauets kunder.
Men det blev kun et relativt kort visit, for nu er medie- og bureausiden byttet ud med et jobbet som seniorprojektleder hos Rådet for Sikker Trafik.
Lisbeth Sahl kommer til at få det daglige ansvar for udvikling, eksekvering og drift for to af Rådet for Sikker Trafiks fagområder: ”Uopmærksomhed” og ”Cyklister”.
Lisbeth Sahl får ansvar for gennemførsel af kampagner og kommunikation for begge områder, der i øjeblikket er kendt fra kampagnerne ”Kør bil, når du kører bil” samt ”Nederen Forældre”.
Desuden bliver hun involveret i indsatsområdet ”Erhverv”, som arbejder med sikker trafik i virksomheder.
Lisbeth Sahl er uddannet cand. merc.
Rådet for Sikker Trafik er en privat forening med omkring 40 medarbejdere, der arbejder for at nedbringe antallet af dræbte og kvæstede i trafikken.