Mest læste
Artikler
Filtrer på indhold
Sorter efter
Filtrer på indhold
Sorter efter
Mona Juuls mærkesager har længe været erhvervslivet og bæredygtighed. Det er vi glade for i bureaubranchen.
Det siger Henrik Jensens analyse over 352 bureauer på det danske marked. Tanja Klie Rubow forklarer, hvorfor hun prioriterer bundlinje frem for vækst – selvom hendes bureau ligger over gennemsnittet på begge faktorer.
Opdateret: Ordet genbrugsplast er vildledende markedsføring, for flaskerne var genanvendt plast, fastslår Forbrugerombudsmanden.
Bureauet har måttet skille sig af med nogle medarbejdere i 2023 grundet ordrenedgang. Det kostede på bundlinjen.
Olivia Stokholm er netop blevet valgt ind i Creative Clubs bestyrelse. Hun vil gerne være med til at udbrede kendskabet til Creative Club.
Det er Kvindernes Kampdag fredag den 8. marts. I den anledning giver fem kvindelige ledere på bureauer deres syn på, hvad god ledelse er, og om de mærker en forskel på at være kvindelig leder.
Carl Cordes og Niklas Bo Beglaubter Markussen vil “skrive et nyt kapitel inden for kulturen i reklamebranchen.”
Efter henh. 17 og 15 år på bureauet, starter de nu deres eget bureau.
Det nye bureau vil revolutionere samarbejdet mellem kunde og bureau. Stifteren har baggrund i både kommunikationsbranchen og konsulentbranchen.
I sidste uge bragte vi en artikel om bureaulederes syn på hjemmearbejde. I denne artikel fortæller seks medarbejdere, at de har forståelse for, hvis der skal være regler, og at det er vigtigt at møde ind for at styrke kulturen. Men: De værdsætter hjemmearbejde højt og fleksibiliteten i at have muligheden.
Fra at have en overvægt af offentlige kunder til nu at have en klar overvægt af private kunder samt fokus på rådgivning af samfundsforandringer, gav Operate et godt resultat for 2023.
De to stiftere af det bureau, der bliver opkøbt, vil bruge en del af deres tid på andet end bureaubranchen.
…