Nyheder

Artikel

Carlsberg bag VM-gimmick i bybilledet

Både H.C. Andersen, Dirch Passer og Tivolis grundlægger Georg Carstensen udtrykte lørdag deres synlige støtte til det danske VM-hold i en Carlsberg-gimmick, der angivelig greb om sig.

18. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Carlsberg: Det giver energi at sige sit purpose højt

Anders Bering, der er VP of Corporate Affairs hos Carlsberg Group, talte ved We Love Peoples ‘purpose-brunch’ på Folkemødet om udfordringerne ved at sætte barren højt.

18. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Cannes Lions: To shortlister til Help A Dane

Cannes Lions: De syv første shortlister er fundet. & Co har to finalepladser i hus.

18. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Årets imagehøjdespringer er Bang & Olufsen

De samme fire brands ligger i toppen af årets imageanalyse fra Berlingske Media. Overraskelsen er nok, at Bang & Olufsen sammen med SAS er rykket markant op ad rangstien. Se imagelisterne her.

15. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Uncle Grey lå fladt i 2017

Greyworks fik vendt minus til plus i 2017, som blev nogenlunde status quo for Uncle Grey. Samlet set er direktøren tilfreds.

14. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Storytelling skal få studerende til Aalborg Universitet

Aalborg Universitet har i samarbejde med reklamebureauet Won Won sat fokus på det praktiske både i de studerendes undervisning, eksaminer og nu også i rekruttering af nye studerende.

14. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Her er Telmores nye univers

Meget er nyt hos Telmore: leadbureau, position, en bredere målgruppe og et farverigt udtryk. Samtidig vender man tilbage til rødderne og det smarte valg. Se filmen og læs om baggrunden her.

14. juni 2018
1 kommentar
Artikel

20 favoritter og 3 tendenser ved Cannes Lions

Årets Cannes Predictions er netop præsenteret, og den berømte rulle udstikker ikke kun favoritter, men også trends – og fravær, mener en senior creative fra Nord DDB. Se listen her.

13. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Omsætningsdyk hos IUM og Mediabrands

13. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Danmarks mest værdifulde brands 2018

Spændingen om førstepladsen er til at holde ud, men Brand Finances omfattende opgørelse over Danmarks 50 mest værdifulde brands er alligevel interessant læsning.

13. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Normal-kampagne møder kritik: ”Elendig og ydmygende”

Brancheklip: Butikskæden Normal er ude med en ny kampagne, der skal gøre det lettere for ’rigtige mænd’ at handle hos dem. Det er imidlertid faldet forbrugerne for brystet, der anklager kampagnen for at være humorforladt, elendig og kønsdiskriminerende.

13. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Danske nudging-eksperter bag global Heineken-kampagne

Danske nudging-eksperter har hjulpet Heineken med en international kampagne mod spritkørsel. Det er der kommet et nudging-forsøg, en reklamefilm samt et digitalt ’ædru chauffør’-løfte ud af.

12. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

To triste og et fint regnskab

Blackwood Seven øger underskuddet, og Responsive har haft et utilfredsstillende 2017. Valtech holder til gengæld de gode takter efter et opkøb. Her en regnskabsopdatering.

12. juni 2018
0 kommentarer
Artikel

Topdanmark i toppen af kundeoplevelser

Brancheklip: Topdanmark topper KPMG’s liste over de brands, der leverer de bedste danske kundeoplevelser. Hermed slår Topdanmark brands som Mobilepay og Lego.

12. juni 2018
0 kommentarer
Kort nyt
Designbureau hjælper sudansk iværksætter
12. juni 2018
0 kommentarer