Foto: PR.

Mens filmverdenen har Oscar-uddelingen, har HubSpot sine Impact Awards. I februar hædrer HubSpot nemlig de partner-bureauer, som har skilt sig ud i det forgangne år, og i år gik den mest prestigefyldte titel som Global Partner of the Year til Avidly.

Derfor var der da også balloner, bobler og rød løber til medarbejderne, da Avidly fejrede sin nye titel.  
“Det har været inspirerende at følge det arbejde, Avidly har gjort det seneste år, og titlen som Global Partner of the Year er yderst velfortjent. Ved at forene fem stærke bureauer har Avidly skabt noget ganske unikt i HubSpots partner community. For os hos HubSpot er det vigtigt at have partnere af den type – partnere, som vi ved har ekspertisen til at hjælpe vores kunder til succes,” siger Katie Ng-Mak, VP of global partner strategy and operations hos HubSpot.
HubSpot er markedsledende inden for marketing automation software, og HubSpots partnerprogram er sat i verden for at sikre, at kunderne får succes med platformen, som samler både marketing, salg og kundeservice. På verdensplan findes der over 4.200 partner-bureauer, heraf 28 i Danmark.
Et spørgsmål om glade kunder
Udover titlen som Global Partner of the Year har Avidly også vundet årets EMEA Partner of the Year. Mens EMEA-prisen bliver tildelt på baggrund af salgstal alene, er Global Partner of the Year også et spørgsmål om kundefastholdelse.
“Hos HubSpot er vores motto “Grow better” – vi vil gerne hjælpe vores kunder til en bæredygtig, langsigtet vækst. Så for at blive Partner of the Year skal man være i stand til at holde sine kunder engagerede og glade, og netop det har Avidly bevist i 2019,” siger Katie Ng-Mak fra HubSpot.
En stor anerkendelse
Avidly er et digitalt salgs- og marketingbureau med særligt fokus på at hjælpe kunder til at opnå vækst gennem HubSpot-platformen, og derfor er priserne også blevet modtaget med stor jubel.
“Det er en stor anerkendelse af alt det hårde arbejde, som hele vores team har lagt hver dag over det seneste år, og så er det et bevis på de resultater, vi har skabt,” siger COO i Avidly Ingunn Bjøru og fortsætter:
“Vi er især glade for, at Global Partner of the Year blandt andet gives på baggrund af kundefastholdelse. Det er et tegn på, at vi er lykkedes med at holde vores kunder engagerede og glade, og i sidste ende er det vores vigtigste mål. Derfor vil jeg også gerne på vegne af Avidly sige en stor tak til de kunder, som betror os opgaven med at hjælpe dem med deres salg og marketing. Det er jo netop den tillid, vi kan takke for, at vi er lykkedes for os at opnå det her.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club