Reklameveteran bliver headhunter

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Robert Rasmussen skal nu bruge 40 års erfaring i marketing-branchen som partner i et branche-specialiseret rekrutteringsfirma.

I efteråret indgik Maagaard & Partnere en strategisk alliance med Henrik Abraham, der har en fortid i mediabureaubranchen – senest som adm. dir. hos Maxus.

Direktør Robert Rasmussen har efter 37 år i bureaubranchen valgt at udnytte sin store erfaring og kendskab til reklamebranchen, og indtræder som partner i det forholdsvis nye rekrutteringsfirma Maagaard & Partnere i København, der har specialiseret sig i at rekruttere kandidater inden for reklame, medier og marketing. 

Nu udvider firmaet, der er stiftet af Jan Maagaard, så med en partner. Det gælder reklameveteranen Robert Rasmussen.

Robert Rasmussen er uddannet cand. merc. fra Handelshøjskolen i Århus og har 40 års erfaring fra både bureau og kundesiden – heraf 37 år på bureausiden.

Robert Rasmussen har været CEO på Scanad Reklamebureau samt Client Service Director på Andersen og Blæsbjerg Reklamebureau og Clockwork Reklamebureau.

”Vi har igennem det seneste år oplevet en stadig større efterspørgsel efter virksomhedens kompetencer også uden for København. Med Robert Rasmussen får vi en erfaren person, som har et indgående kendskab til kommunikations- og marketingbranchen Vest for Storebælt,” siger Jan Maagaard.