Ny kampagnefilm låner fra kærlighedsgenren

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Der er et kompliceret forhold mellem kunder og servicemedarbejdere. BFA fortæller med ny kampagnefilm, hvordan situationen er set fra medarbejdernes side.

Schwung, der er et af to bureauer, der før var samlet som Berú, har netop lanceret en kampagnefilm for BFA (Branchefællesskaberne for Arbejdsmiljø), som skal få kunderne til at tænke over, hvordan de opfører sig over for kassepersonalet i supermarkedet, receptionisten på hotellet, medarbejderen i kundeservice og alle de andre servicepersoner, man møder i hverdagen.

Det sætter bureauet fokus på i filmen It’s Complicated, som låner fra mockumentarygenren og kærlighedsreality som Gift ved første blik. Titlen spiller på den parforholdsstatus, man kan indstille på sin Facebookprofil.

Filmen er lanceret på Facebook, Instagram og Youtube.

Kampagnen består af yderligere tre film, der er rettet mod dem medarbejderne. Se dem nederst.