Artikler
Filtrer på indhold
Sorter efter
Filtrer på indhold
Sorter efter
Det politiske parti vil lave et advisory board med kreative kræfter, der skal “bringe kreativitet og kant til Alternativets politiske kommunikation.”
Formålet med kampagnen er at fremstille Flatpay som førstevalg på markedet for betalingsløsninger.
Olivia Stokholm, der kommer fra et job som CEO i Cognito Digital, erstatter stifteren på chefposten.
De stigende ESG-krav til store virksomheder påvirker indtil videre i højere grad de store bureauer. Til gengæld synes bureaulederne ikke, at det er en udfordring. Her er lederne fra de små bureauer mere bekymrede. Det viser Bureaubiz’ bureaulederundersøgelse.
En fremgang på 15 pct. på bruttoavancen og nogenlunde status quo på bundlinjen var resultatet, da 2024 blev gjort op hos Vertica.
Superego har gjort elever til en strategisk ressource, der ikke kun tilfører ny viden, men også skaber begejstring hos kunderne. Læs, hvordan eleverne bringer værdi, energi og nye ideer, der gør en forskel for både bureauet og kunderne.
Creative Circles faglige events i Grand Teatret vil som noget nyt blive livestreamet med hjælp fra Den Danske Reklameskole.
Den primære drift hos Gorm X Envision steg med knap 6 pct., mens resultat før skat faldt med over 50 pct. Det skyldes et frasalg året før. Koncernen bag bureauet fik et minus, som skyldes et underskud i en dattervirksomhed, der nu også er blevet solgt fra.
The Unicorn har brugt Donald Trumps udtalelser til at skabe opmærksomhed om Gul & Gratis.
84 pct. mener, at produktiviteten øges ved at bruge AI. Og det varer nok ikke længe, før brugen af AI bruges på alle bureauer.
I denne episode dykker vi ned i temaet “rummelighed” og besøger NORR11’s showroom på Østergade 17 i København, som kunstner Simon Ganshorn har forvandlet til et levende værksted.
KLM har i en radioreklame brugt ordet bæredygtig. Ifølge Forbrugerombudsmanden gav det forbrugerne indtryk af, at der var større klima- og miljømæssige fordele, end der i realiteten var.
…