Artikler

Artikel

Danmarks største energi- og telekoncern vælger Orchestra

Opdateret bl.a. med budget: Norlys blev etableret i 2019 som en fusion af Eniig og Se og har nu valgt Orchestra som sin første mediabureaupartner. Det er en sejr for bureauet, siger adm. direktør John Herup, der også mener, at det er den største mediabureaupitch i 2020.

14. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Odenseanske Hesehus solgt til nordisk kapitalfond

Hesehus med 110 medarbejdere og som har fordoblet sit regnskab siden 2016, er solgt til en kapitalfond, der har lanceret en selvstændig enhed, der vil skabe europæisk milliardgruppe af digitale virksomheder.

14. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Zupa sætter sikkerhed på dagsordenen hos Super Dæk

I samarbejde med Zupa har Super Dæk lanceret et nyt kommunikationskoncept, der skal associere autoværkstedet med sikkerhed. Se filmen her.

14. januar 2021
1 kommentar
Artikel

Dansk bureau får prins Charles på kundelisten

Det strategiske designbureau Manyone har fået den britiske tronarving HKH prins Charles på kundelisten. Bureauet skal udvikle en grøn investeringsplatform i forbindelse med prinsens klimaprojekt Sustainable Markets Initiative, som Manyone desuden bliver strategisk rådgiver på.

13. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Endnu en topleder stopper hos Dentsu

Andreas Oue Carøe Hansen stopper som managing director for Carat i Aarhus. Det er allerede på plads, hvad han fremover skal lave.

12. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Derfor har &Co ikke sendt ind til awards i 9 måneder

På listen over efterårets mest prisvindende reklamebureauer lå &Co uden for Top5. Det ellers så award-vante bureau valgte en anden vej.

12. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Designa samler digital forretning hos Novicell

Køkkenproducenten Designa skærper indsatsen på det digitale marked og samler alle digitale indsatser hos Novicell.

11. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

DOT skal ud at finde et nyt reklamebureau

Din Offentlige Transport skal i udbud og der er frist allerede den 5. februar. Budgettet er 24 mio. kr.

11. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Nyt bureau vil gøre inklusion til god forretning

Det nyopstartede bureau Liberate vil have brands til at kommunikere socialt inkluderende. Bureauet bliver en del af Per Pedersens globale bureaunetværk by The Network.

11. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Per Pedersens 10 regler for kreativitet

Fedt, kreativt arbejde udløser trusler, men kan også løse ethvert problem. Ifølge den danske verdensstjerne skal 9-10 ting på plads for at folde kreativiteten ud. Dem får du her.

7. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Hjaltelin Stahl blev efterårets mest prisvindende bureau

En enkelt case høstede to Grand Prix’er og en kampagne-pris i efterårets tre shows, der indgår i Bureaubiz’ oversigt. Se bureauernes Top10 og mediabureauernes Top5.

6. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Enmandsbureau overtager kampagne om overenskomster fra Advice

Det nyopstartede bureau Tailor Agency har efter en budrunde overtaget Fagbevægelsens Hovedorganisations kampagne om overenskomster fra Advice.

6. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Her er forklaringen på Martin Bochinecks jobskifte

Organisationsændring i Dentsu ændrede grundlaget for Martin Bochinecks rolle som øverste chef for Isobar. I stedet blev han tilbudt et andet topjob.

6. januar 2021
1 kommentar
Artikel

Tre topledere forlader Dentsu

COO og bestyrelsesmedlem Martin Baaring forlader Dentsu i kølvandet på ændringer i efteråret. Også managing directors for Amplifi og iProspect er stoppet.

5. januar 2021
0 kommentarer
Artikel

Frank & Frank bliver del af 727 Communication

Frank & Frank tager alle kunder med sig til 727 Communication, hvor begge træder ind i ledelsen.

5. januar 2021
0 kommentarer
En del af Creative Club