Mest læste
Artikler
Filtrer på indhold
Sorter efter
Filtrer på indhold
Sorter efter
Asbjørn Højris Schmidt og Oliver Birk Wisholm har sammen med seks andre unge afleveret deres bud i Young Lions 2025-konkurrencen. En enkel idé opstod hurtigt – men var den for enkel? Nu venter de spændt på afgørelsen. Se video og opdateringer her fra deres første dage i Cannes.
Årets CMO trendanalyse viser, at marketingbudgetterne i gennemsnit kun ventes at stige med 1,7 pct. – langt under sidste års forventninger. Usikkerhed og markedsuro dæmper optimismen, især blandt de store virksomheder.
Royal Unibrew har accepteret at betale en bøde for at markedsføre Egekildevand med, at den var CO2-neutral uden at oplyse på emballagen, at det var delvist opnået ved klimakompensation.
Creative Achievement Award er på flere plan et særsyn i danske prisuddelinger. Den Danske Reklameskoles rektor, Per Holm Henriksen, vandt årets pris.
Sundhedssektoren, byggeriet og offentlig administration ligger i bund. Det viser en ny Norstat-undersøgelse for it-virksomheden HP.
De danske bureauledere trives bedre end ledere generelt. Det er der en grund til, siger erhvervspsykolog Lill Palmblad. Læs den her.
Cognito Digital, der for nylig skiftede direktør, fusionerer med Moonraker, som bureauet fremover kommer til at hedde. Samtidig er det Moonrakers direktør, der kører det fusionerede bureau videre.
EssenceMediacom, Wavemaker og Mindshare beholder deres navne.
Selvom den geopolitiske uro præger mediebilledet, er bureaulederne ikke overvældet af pessimisme. Årets bureaulederundersøgelse fra Bureaubiz tegner et billede af en branche, der har justeret forventningerne – men stadig har troen på fremgang.
Den nye samarbejdspartner skal sikre Starks professionelle kunder viden om, hvad der rører sig i branchen via nyhedsbreve.
Branchen er ikke i stand til at overholde sine egne regler, lyder det fra ervhvervsminister Morten Bødskov.
TikTok lever ikke op til kravene i Digital Services Act, lyder det fra EU-Kommissionen. Virksomheden kritiseres bl.a. for manglende gennemsigtighed om annoncer, hvilket kan gøre det svært at opdage svindel og politisk manipulation. En bøde på 6 pct. af den globale omsætning kan blive konsekvensen.
…