Mest læste
Artikler
Filtrer på indhold
Sorter efter
Filtrer på indhold
Sorter efter
Mange danskere lider af tandlægeskræk. Det vil Tandex afhjælpe med kampagnen ‘Fra frygt til tryg’, som spiller på følelser og humor. Se filmen her.
En uklar brief kan koste både tid og penge – men ansvaret for en god brief ligger ikke kun hos kunden. Tre bureauledere deler deres erfaringer med, hvordan bureauet kan få en skarpere brief.
Aalborg får med sammenlægningen et reklameproduktionsselskab, der vil lege med de store.
E-Types og Signifly har hjulpet med Ferm Livings nye identitet.
Pia Kirkeskov Andersen overtager jobbet efter Niels Folmann.
Det digitale bureau Vertica har udgivet en rapport, der stiller skarpt på de mest markante og indflydelsesrige tendenser inden for e-commerce.
KODAs logo går ikke 100 år tilbage, men det var alligevel vigtigt for designbureauet at skabe bro mellem fortid, nutid og fremtid.
Væksten stilnede af i 4. kvartal, hvor den største relative vækst blev registreret for social video.
“Man skulle næsten tro, at det var satire,” siger Forbrugerrådet Tænks direktør, Winni Grosbøll.
Bureauer bruger kunstig intelligens til at optimere processer og øge kreativiteten. Men i stedet for at sænke priserne ser flere AI som en investering i bedre løsninger. AI frigør tid til strategi og kvalitet – ikke discount, lyder det.
Forbrugerombudsmanden inviterer igen til gratis informationsmøder om markedsføring med miljøudsagn. Denne gang er der også andre emner på dagsordenen.
Fire bureauer står bag initiativet om en branchebar, der i princippet er en fortsættelse af tidligere barer, som dog ikke har været afholdt i over ti år.
…