Artikler

Bureaunyt

Fusion: Odenseansk reklamebureau udvider forretningen

Elise Qvist Bolvig og Thomas Hermand har i mere end 10 år drevet det odenseanske reklamebureau Brandnewmedia. Nu byder 2020 på en udvidelse og et navneskifte, da en fusion med det jyske reklamebureau Marginal er blevet en realitet. Den nye konstellation kombinerer mange års erfaring med webudvikling for fynske kunder med en ekspertise i markedsføring af efterskoler og ungdomsuddannelser.

28. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Nyt brand-designbureau vil få det bedste frem i virksomheder

Efter mere end 20 år i hver sin del af reklame -og designbranchen, etablerer Thomas Kjær og Rikke Laumann et etablissement der hedder Simply Brand Design. Sammen er de målrettede i deres ønske om at få det absolut bedste frem i brands der vil frem i verden. 

28. februar 2020
1 kommentar
Bureaunyt

“Goodbye stereotypes, hello zerotypes” – Zalando siger farvel til stereotyper

I en ny forår/sommer-kampagne fokuserer Zalando på en af de helt store forhindringer for frihed og diversitet: Stereotyper. Kampagnen vinker farvel til stereotyper og fordomme og introducerer i stedet det nye begreb Zerotypes, der skal være udgangspunktet for en mere inkluderende og frigørende mode. 

24. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

MCB opkøber 40% af Kommerce ApS

Det digitale konsulenthus, MCB, har opkøbt aktier svarende til 40% af webbureauet, Kommerce ApS, med henblik på at kunne tilbyde Magento webløsninger. MCB og Kommerce indgår et partnerskab, hvor parterne får indblik i hinandens kundeporteføljer, og hvor kompetencer integreres i begge forretninger.

21. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

FCK og HUGO BOSS forlænger partnerskabet

Det globale modehus HUGO BOSS fortsætter med at klæde F.C. København på i de kommende to år, da aftalen er forlænget til 2022.

21. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

FCK og Audi forlænger partnerskabet

F.C. København og Audi har forlænget partnerskabet, så Audi er Official Mobility Partner for klubben frem til udgangen af 2021 med option for et år yderligere. Det nye partnerskab vil blandt andet fokusere på øget bæredygtighed og mobilitet i København.

19. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

WeThink Social bliver Globalt Social Media Bureau

Det globale uafhængige netværk af Social Media Bureauer Agencies.Social har valgt WeThink Social som repræsentant for de nordiske lande.

17. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Nordens største musikforlag har skiftet navn

The Music Sales Group er blevet til Wise Music Group.

17. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Ungt dansk brandstudio står bag ny festivalkampagne for CPH:DOX

Det danske brand studio Barkas har skabt årets visuelle identitet og kampagne for en af verdens førende dokumentarfilmfestivaler, CPH:DOX. Den nye identitet skal være med til at understøtte festivalens fokus på globale aktivistiske bevægelser og ikke mindst selve festivalens kunstneriske profil. Kampagnen lanceres i dag.

17. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Bloggers Delight lancerer nyt influencer marketing-univers

Bloggers Delight lancerer influencer marketing-universet Represented.

17. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Nyt digitalt bureau i Aller Media

Aller Media A/S etablerer et nyt digitalt performance bureau. Det nye bureau bærer navnet OREON og har fokus på digitale ydelser og performance marketing. Tung rådgivning og satsning på client service skal sikre succesen i et voksende, men også udfordrende marked.

17. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Interflora klar med customized kærlighed på Valentinsdag

Med en helt nytænkt mobiltilgang er Interflora klar til Valentinsdag, hvor blomster- og gavekæden gennem de sidste år har kunne se, at især mange unge melder sig som kunder. Den mobile købsoplevelse skal i langt højere grad være personlig og skræddersyet, mener Interflora, som har valgt at lægge udviklingsarbejdet inhouse.

14. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Avidly vinder prisen som HubSpots “Global Partner of the Year”

Mens filmverdenen har Oscar-uddelingen, har HubSpot sine Impact Awards. I februar hædrer HubSpot nemlig de partner-bureauer, som har skilt sig ud i det forgangne år, og i år gik den mest prestigefyldte titel som Global Partner of the Year til Avidly.

14. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Revolut bliver ny tribunepartner

F.C. København og den internationale digitale challenger bank, Revolut, har indgået en aftale om et navnepartnerskab for A-tribunen gældende til sommeren 2023.

12. februar 2020
0 kommentarer
Bureaunyt

Mod til at udfordre uden tanke for janteloven

Markedsføring har det seneste årti været en konstant omskiftelig og foranderlig verden – og hvordan følger man så med? For marketingchefen hos Continental Dæk Danmark A/S er traditioner og det velkendte vendt på hovedet for at udfordre og tage chancer

11. februar 2020
0 kommentarer

Nyhedsbrev

Få din daglige brief direkte til din mailbox

Tilmeld
En del af Creative Club