Artikler

Start-ups

Månedens startup vil hjælpe kampagner med at blive rasende succeser

Panelet giver thumbs up til månedens startup, der har en tidligere bureaumand ved roret. Han tilbyder sine kunder værktøjer, der gør data overskuelige og nemt kan omsætte dem til kreative budskaber, der virker.

28. juni 2021
0 kommentarer
Start-ups

Driv bureau, som om du skal sælge i morgen

… men lad være med at gøre det. Cirka sådan lød et af rådene på Startup Dagen, der blev afholdt af Creative Club i sidste uge. Et af oplæggene var fra to virksomhedskonsulenter, der fortalte om, hvordan man kan optimere sin forretning.

22. juni 2021
0 kommentarer
Start-ups

”Vildere!” er succesråbet hos Coolshop

At råbe sammen kan få virksomheder til at nå deres mål. Det fortalte Coolshop-stifteren Jacob Riisgaard på Startup Dagen, der var arrangeret af Creative Club. Endagskonferencen satte fokus på nye kreative virksomheder og succesbetingelser for bureauer. Også Steffen Hjaltelin gav gode råd fra sig.

22. juni 2021
0 kommentarer
Start-ups

Dansk EdTech-startup ude med global kampagne til kvinder

Danske Female Invest har haft vind i sejlene, siden de første råd om investering blev delt på læringsplatformen i 2019. Nu er de ude med en global kampagne, som danske Butter Agency står bag.

17. juni 2021
0 kommentarer
Start-ups

Bureaufolk bag ny startup vil revolutionere eye-tracking i videoer

”Marketingafdelingerne bruger virkelig mange penge på at producere video content content til både tv og online. Men der er ikke så mange, der bruger energien på at finde ud af om alle reklamerne faktisk er pengene værd,” siger en af stifterne bag den nye AI-teknologi.

27. maj 2021
1 kommentar
Start-ups

Steffen Hjaltelin: ”Det handler ikke om at være unik”

Steffen Hjaltelin står bag én af de største bureausuccesser i Danmark. Han deler her opskriften på succesfuldt iværksætteri.

19. maj 2021
0 kommentarer
Start-ups

Startup inden for eventplanlægning henter 35 mio. kr. fra investorer

To tidl. bureaufolk og to tech-folk startede ny virksomhed i 2018. Tre år efter er to af stifterne tilbage og har hentet 35 mio. til at udvikle eventplanlægningsværktøjer til fysiske og virtuelle events.

6. maj 2021
0 kommentarer
Start-ups

Ny kampagne skal få internationale techtalenter til danske startups

Digital Hub Denmark håber at lokke flere techtalenter til Danmark, hvor mange startups efterspørger arbejdskraft med tekniske kompetencer. En employer branding-inspireret kampagne skal vise, hvad den danske samfundsmodel kan tilbyde, som andre lande ikke kan.

4. maj 2021
0 kommentarer
Start-ups

Månedens MediaTech-startup leder efter ukendte guldkorn

Denne måneds panel mener, at startup’en Desupervised kan blive en gamechanger. ”Hvis Desupervised kan få computere til at tænke selv og undre sig, ser jeg muligheder for et seriøst parløb mellem menneske og maskine,” siger Mette Theilgaard, experience design director hos Flip Studio.

26. april 2021
0 kommentarer
Start-ups

Månedens MediaTech-startup er et bureau, der har sat sig på en relevant agenda

Denne måneds panel er begejstrede for Girls Are Awesome, som har et tydeligt statement. Læs om deres mission, og om de udfordringer, som dommerpanelet ser for bureauet.

10. februar 2021
0 kommentarer
Start-ups

Månedens MediaTech-startup løser barrierer omkring augmented reality

Startup-panel er positive overfor Hololink, som ”lugter af en gamechanger,” og som ”kan blive solgt for et meget højt beløb.”

9. december 2020
0 kommentarer
Start-ups

Månedens MediaTech-startup: ”Vi har glemt, hvad markedsføring handler om”.

Bureaubiz starter en artikelserie med månedens startup, hvor et panel på fem – en blanding af iværksættere og bureaufolk – giver stjerner og kommentarer til, om vingerne kan bære. Den første i serien er Adnami, der lige har lukket en investeringsrunde med bl.a. Claus Moseholm fra GoViral som investor. Et ’Løvens Hule’-panel er også positive.

2. november 2020
0 kommentarer