Mest læste
Artikler
Filtrer på indhold
Sorter efter
Filtrer på indhold
Sorter efter
Perfekta PR – eller Flinker + Family, som gruppen hedder, står bag det nye bureau, som nu tæller tre kommunikationsbureauer. Den nye bureaudirektør har stor erfaring med healthcare.
En tysk domstol har som den første i Europa dømt en AI-tjeneste for misbrug af sangtekster. Koda har selv lagt sag an mod amerikansk tech-gigant, og 29 danske organisationer presser nu regeringen for klare AI-regler.
To forskere fra DMJX har skrevet en grundbog, der giver konkrete råd om, hvordan virksomheder kommunikerer ansvarligt om CSR, bæredygtighed og ESG og undgår greenwashing
Advokat Søren Wolder advarede på Creative Clubs webinar mod de mange faldgruber i markedsføringsretten – fra ugyldige samtykker og grønne anprisninger til bureauers medansvar og bøder i millionklassen.
Den Danske Reklameskole har gransket short- og vinderlister i de største awardshows herhjemme og internationalt. Her får du bureauernes Top 25.
Med opkøbet går FrontMedia fra 9 til 22 medarbejdere.
Tre digitale bureauer tilbyder nu AI som en selvstændig ydelse – fra prompts og agentopsætning til rådgivning og synlighed i AI-genererede svar. Ifølge bureauerne er efterspørgslen stigende, og AI er begyndt at spille en større rolle i deres forretningsmodel.
Verdo Trading har accepteret en bøde på 3,5 mio. kr. for vildledende markedsføring. Ifølge Forbrugerombudsmanden er det ikke lovligt at fremhæve miljøfordele, der blot skyldes opfyldelse af lovgivningens minimumskrav.
De danske bureauer eksperimenterer med AI – men indtil videre uden effekt på bundlinjen. Et nyt initiativ skal gøre AI til en integreret del af forretningen og øge bundlinjen.
Unge synes ikke fagforeninger er relevante. Det skal en kampagnefilm med brug af AI, hvor de kan tale med deres 60-årige alter ego, ændre på. Se filmen her.
Camille Sousa-Sousa er ny CEO hos Sylvester Hvid. Her fortæller hun om, hvordan hun vil forme bureauet, og hvordan hun tror, fremtidens bureau bliver.
På bureauerne bruges kunstig intelligens til at løfte de unge frem, ikke til at erstatte dem. Det frigør tid til faglighed, kreativitet og læring, siger to bureauledere.
…