Citrusmedia køber outdoor-virksomhed

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Citrusmedia køber Luma Media, som råder over en række outdoor skærme i København.

Citrusmedia køber Luma Media, der råder over en række digitale outdoor skærme i København. Citrusmedia råder selv over en række digitale skærme på uddannelsesinstitutioner, i fitnesscentre og i udvalgte supermarkeder landet over.

Fra adm. direktør i Citrusmedia, Jonas Sand, lyder det:

“Ved at inkludere Luma Medias strategiske skærmplaceringer i vores totale udbud, kan vi nu tilbyde de mest slagkraftuge DOOH-eksponeringer i Danmark, skræddersyet præcis efter de behov og målgrupper, som vores kunder måtte have. Vi glæder os til sammen med de dygtige medarbejdere, vi overtager fra Luma Media, at fortsætte udviklingen af vores position i DOOH-markedet.”

Citrusmedia overtager med købet to sælgere, mens adm. direktør i Luma Media, Bibi Tromholt ikke følger med. Hun forbliver i den del, der hedder Luma Landmarks, som har lysskilte på Københavns tage, bl.a. Irmahønen i København.