Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk

Stort set alle brands har én – også selvom den næsten er usynlig. Den skaber genkendelighed, den er kommunikativ, og så er den uundværlig, hvis man ønsker at markedsføre og skabe opmærksomhed omkring et brand. Kristina May Pries undersøger den visuelle identitets egenskaber sammen med Olga Bastian og Simon Nellemann.

Nyt afsnit Design Kan. Denne gang kigger Kristina May Pries nærmere på den visuelle identitets egenskaber i selskab med Simon Nellemann, medstifter og designchef hos AM Copenhagen, og Olga Bastian, der er selvstændig kreativ direktør samt i opstartsfasen med Kicki Gotaway.

Lyt med her

 

Du kan også lytte med på Itunes, Spotify og Podbean

Design Kan… er en branding- og designpodcast kreeret af det grafiske designbureau AM. Dets vært, Kristina May Pries, er CEO, brandspecialist og partner i det københavnske bureau og vil, sammen med interessante gæster, undersøge alt fra flyvske ideer til konkrete koncepter, der kan kaste lys over spørgsmålet: hvad er det egentligt design kan?

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club