Af Finn Graversen, journalist

Den tidligere Dentsu-direktør får det kommercielle ansvar for alle aktiviteter omkring FCK og Parken.

Efter i 6 år at have været på farten som CEO for Dentsu Aegis Network i 18 europæiske markeder, stoppede Lars Bo Jeppesen i februar. Nu er det så kommet frem, hvad der havde fristet ham til at sige farvel til topjobbet.

Lars Bo Jeppesen skal være ny direktør i Parken Sport & Entertainment, hvor han får det kommercielle ansvar for den del af koncernen, der er bygget op omkring selve Parken og FCK.

Det gælder både FCK, Parken, kontortårnene og e-sports-aktiviteterne. Men det gælder ikke det sportslige, der er placeret hos Ståle Solbakken, der lige som Lars Bo Jeppesen sidder i koncernens direktion, som ledes af bestyrelsesformand Bo Rygaard, og herudover også omfatter Lalandia-direktør Jan Harrit.

Lars Bo Jeppesen glæder sig til igen at komme meget tættere på driften efter at have spillet en meget overordnet rolle i en årrække.

“København er min by, og jeg glæder mig utroligt meget til at være med til at skabe en masse fede oplevelser under temaet Always on i Parken. Min opgave er at fortsætte og accelerere den positive udvikling i Parken. Det kan lyde lidt mærkeligt at sige lige nu, men vi kommer selvfølgelig forbi corona på et tidspunkt, og så skal vi fortsætte udviklingen,” siger Lars Bo Jeppesen.

Han glæder sig desuden over, at Dentsu Aegis Network gerne har villet have ham i bestyrelsen, så han bevarer en kontakt til den virksomhed, han har været en del af i forskellige roller siden 2002, hvor Carat købte sig ind i hans sponsorbureau, Promovator.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club