Navnenyt: CMO til Paychex Europe

Læs også: digitalchef til Unmute. Digital marketing managers til Det Nordjyske Mediehus. Associeret partner til Bro. To nye medarbejdere til Publicis Groupe.

Lydbureau ansætter digitalchef

Unmute, der er specialister i lydidentitet og lyddesign, har ansat Jakob Strunge, som deres nye sonic director og head of digital.

Med små 15 års erfaring i krydsfeltet mellem musik og tech kommer Jakob Strunge med en kombination af digital, kommerciel og lydfaglig forståelse, der tilsammen skal bidrage til Unmute’s fortsatte vækst i både ind- og udland.

Han kommer fra music tech-virksomheden Moodagent, hvor han var director of produkt. Tidligere har han bl.a. arbejdet i det svensk-ejede produktionsselskab Chimney og i YouSee Musik og Telmore Musik.

Jakob Strunge har en kandidatgrad i musikvidenskab og IT.

Jakob Strunge

Det Nordjyske Mediehus ansætter to digital marketing managers

Det Nordjyske Mediehus har ansat Julie Brix Christensen og Alberte Skriver Hertz – begge som digital marketing managers.

Julie Brix Christensen kommer fra Olivy og har tidligere arbejdet hos bl.a. Kunde & Co. Hun er uddannet i kommunikation fra DMJX.

Alberte Skriver Hertz kommer fra Social Mate. Hun er uddannet grafisk designteknolog fra Professionshøjskolen UCN.

Alberte Skriver Hertz (til venstre) og Julie Brix Christensen

Bro får associeret partner til krisekommunikation

Louise Guldager kommer til kommunikationsbureauet Bro som associeret partner. Hun skal drive et nyt forretningsområde på bureauet, nemlig risikostyring og krisekommunikation.

Louise Guldager kommer fra en stilling som partner og director of PR & crisis management hos Substantia, hvor hun har været de seneste fem år.

Louise Helstrup Guldager

Ny europæisk CMO til Paychex Europe

Birgit Müller tiltræder pr. 1. februar som ny europæisk CMO for Paychex Europe, der leverer løsninger inden for løn, HR og workforce management (tidl. Lessor Group). Hun kommer fra en ledende stilling hos softwarevirksomheden Sphera.

Hos Paychex Europe får Birgit Müller en central rolle med at skalere virksomhedens go-to-market-initiativer på tværs af produkter og markeder. Hun skal styrke brandkendskabet til Paychex Europe gennem bl.a. strategiske marketingkampagner,  der skal understøtte Paychex Europes vækstambitioner og markedsposition i Europa. Hun indtræder samtidig i Paychex Europes ledergruppe.

Birgit Müller

To nye medarbejdere til Publicis Groupe

Celina Ingerslev er ansat som associate creative hos Publicis Groupe. Hun skal med speciale i design, motion graphics og konceptudvikling være med til at forme kampagner for bureauets kunder.

Celina Ingeslev har en bachelor i kreativ kommunikation fra DMJX.

Celina Ingerslev

Mads Christian Kuby er ansat som digital trainee. Han har tidligere arbejdet hos bl.a. Dentsu.

Han skal hjælpe Publicis Groupes digitale team med at udvikle og implementere digitale medieplaner, analysere data fra digitale kanaler for at optimere kampagner, udarbejde rapporter og præsentationer der kommunikerer indsigter og anbefalinger og slutteligt overvåge trends og innovationer inden for digital markedsføring.

Mads Christian Kuby er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS.

Mads Christian Kuby